Blir alltid vrålkåt av tjack. Tycker mer om att titta på striptease/porr än å runka. Men hör och häpna, har varit nära på att få orgasm flera gånger UTAN att runka! Detta har bara funkat på tjack. Sätter på nån rulle och bara älskar att "ta in allt med ögonen". Rätt snart börjar jag känna en känsla i skrevet som påminner om känslan innan man kommer, fast kan dra ut på detta lääänge. Röra bollarna lite lätt mot kallingarna, vända sig, sånt kan stimulera ännu mer. Har legat helsvettig i sängen vibrerandes i hela kroppen med sperma sprutandes ur kuken som en jävla vulkan, men har fortfarande inte lyckats bryta helt igenom. Ofta hinner jag tröttna lite eller så är jag nojjig över att väcka min partner. Och det sjuka är att jag då oftast kommer i drömmen, en våt dröm.
Tror nog om jag lyckas komma utan händer vi nästa tillfälle skulle de va en helt insane orgasm, de känner jag redan nu när jag varit nära några gånger, en helt galen intensiv känsla av kåthet!
Edit; Läste på mer om detta, finns tydligen en hel subkultur men "mens hands free orgams"
https://beducated.com/mag/hands-free-male-orgasm/