2019-01-20, 17:24
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boggyman
Det är ju en kombination av att runka jättelänge och flera gånger samma natt. Det finns inget stopp. Jag brukar sluta när kuken börjar se nedstämd ut och skriker efter vila. Då är det dags att krypa till sängs.

Exakt, jag brukar stanna en bit efter det börjar göra ont att runka pga skavsåren. Då vet man att det är bättre att snöa in sig på nästa grej.
Citera
2019-01-23, 00:56
Medlem
Sumiregusas avatar
Fyfan.. Där sitter man och sliter i lilla tjackpitten i flera timmar, tills skammens sälta rinner längs tapeten.. Paus 20 min - repeat Har numer funnit styrkan att tackla detta.
Citera
2019-01-23, 00:59
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumiregusa
Fyfan.. Där sitter man och sliter i lilla tjackpitten i flera timmar, tills skammens sälta rinner längs tapeten.. Paus 20 min - repeat Har numer funnit styrkan att tackla detta.
var glad du det hamnar på tapeterna..
Citera
2019-01-23, 01:01
Medlem
Blaxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumiregusa

Var glad för att du kan komma överhuvudtaget 😳
Citera
2019-02-08, 21:48
Medlem
Jag har länge funderat på hur de vore att tjack racea och runka tillsammans med någon. Med tjej är de ju nice, men knulla på tjack är en sak och tjackrunka är en annan.

kanske vore de kul att dela jakten på det perfekta klippet? Det är ju i regel en enamsyssla. Någon som gjort det?

Tråkigt straight till vardags men det finns något (sjukt) neandertalar-manligt i tjackrunken som jag inte tror jag skulle kunna dela med en kvinna.

Edit: PMa vid intresse förresten. Behöver ju inte bli nått men finns de likasinnade så vafan
Citera
2019-03-08, 06:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRonka
Jag har länge funderat på hur de vore att tjack racea och runka tillsammans med någon. Med tjej är de ju nice, men knulla på tjack är en sak och tjackrunka är en annan.

kanske vore de kul att dela jakten på det perfekta klippet? Det är ju i regel en enamsyssla. Någon som gjort det?

Tråkigt straight till vardags men det finns något (sjukt) neandertalar-manligt i tjackrunken som jag inte tror jag skulle kunna dela med en kvinna.

Edit: PMa vid intresse förresten. Behöver ju inte bli nått men finns de likasinnade så vafan

.
Håller med dig i det du säger faktiskt
Citera
2019-03-08, 08:28
Medlem
-spitzlix-s avatar
Tycker det känns som om jag ska komma hela tiden när jag tjackrunkar så slaktar min kuk i timmar innan jag antingen kommer eller ger upp.
Citera
2019-03-09, 19:57
Bannlyst
Bästa som finns. Blir så kåt på mig själv känns så jävla pervest ha liten tjackballe.
Citera
2019-03-09, 23:05
Medlem
Presentpappers avatar
Ja, tycker man inte om att tjackrunka missar man något. En orgasm efter 7-8 timmars manirunkande kan inte beskrivas med ord.
Senast redigerad av Presentpapper 2019-03-09 kl. 23:08.
Citera
2019-03-09, 23:08
Medlem
st33rs avatar
Jag har till och med runkat fram en skvätt ur en minimal tjackkuk som inte ens har stånd. som att knåda en ärtskida i en skinnpåse. Det kändes konstigt. Kuken var så ihopdragen och kallsvettig att det var mer som att ligga och gnugga en klitta.
Citera
2019-03-09, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag har till och med runkat fram en skvätt ur en minimal tjackkuk som inte ens har stånd. som att knåda en ärtskida i en skinnpåse. Det kändes konstigt. Kuken var så ihopdragen och kallsvettig att det var mer som att ligga och gnugga en klitta.

Underbart ju
Citera
2019-03-09, 23:46
Bannlyst
Blir alltid vrålkåt av tjack. Tycker mer om att titta på striptease/porr än å runka. Men hör och häpna, har varit nära på att få orgasm flera gånger UTAN att runka! Detta har bara funkat på tjack. Sätter på nån rulle och bara älskar att "ta in allt med ögonen". Rätt snart börjar jag känna en känsla i skrevet som påminner om känslan innan man kommer, fast kan dra ut på detta lääänge. Röra bollarna lite lätt mot kallingarna, vända sig, sånt kan stimulera ännu mer. Har legat helsvettig i sängen vibrerandes i hela kroppen med sperma sprutandes ur kuken som en jävla vulkan, men har fortfarande inte lyckats bryta helt igenom. Ofta hinner jag tröttna lite eller så är jag nojjig över att väcka min partner. Och det sjuka är att jag då oftast kommer i drömmen, en våt dröm.
Tror nog om jag lyckas komma utan händer vi nästa tillfälle skulle de va en helt insane orgasm, de känner jag redan nu när jag varit nära några gånger, en helt galen intensiv känsla av kåthet!

Edit; Läste på mer om detta, finns tydligen en hel subkultur men "mens hands free orgams"
https://beducated.com/mag/hands-free-male-orgasm/
Senast redigerad av BroderQuetzalcoatl 2019-03-09 kl. 23:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in