Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-31, 23:08
  #1
Medlem
CapricciosaBuddahs avatar
Alla har psykbryt! Då det slåt slint i skallen och man agerar utan att tänka en sekund på konsekvenserna. Sparkade du chefen i pungen i affekt? Svalde du tjejens guldfisk för att visa hur upprörd du var eller något annat galet?

PS: Tänk på att tråden ligger i humor. Amfetaminpsykoser hör bara hemma här om det ledde till något galet och roligt.

Peace
Citera
2011-03-31, 23:14
  #2
Medlem
kiwi22s avatar
Man brukar oftast dra ett eget skönt exempel för o komma igång lite. Annars blir det ganska mycket ta, men ganska lite ge..
Citera
2011-03-31, 23:17
  #3
Medlem
Nylonarns avatar
Dammsög, o så fastnade munstycket under soffan och då bröt ja av röret och sparkade sönder resten av dammsugaren. samt slog sönder ett par blomkrukor
Citera
2011-03-31, 23:29
  #4
Medlem
PostWhores avatar
Gymmade, så kom en kille och hosta på mig och allt sluts med att jag tog en 5kg hantel och kasta på hans mun 4 tänder gick sönder och 2 for ut.
Citera
2011-03-31, 23:34
  #5
Medlem
Haddoques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Gymmade, så kom en kille och hosta på mig och allt sluts med att jag tog en 5kg hantel och kasta på hans mun 4 tänder gick sönder och 2 for ut.

Kan hända att du kurade vid detta tillfälle kanske?
Citera
2011-03-31, 23:35
  #6
Medlem
Maowdigs avatar
Gymmade så råkade jag nysa på en kille som vart skogstokig så jag kastade munnen på hans vikt!
Citera
2011-04-01, 00:07
  #7
Medlem
porterpottys avatar
förstörde en travers(stavning?) på jobbet
Citera
2011-04-01, 00:26
  #8
Avstängd
InsaneInThebrains avatar
Kommer ihåg när jag blev så jävligt förbannad på min lille bror och mamma. Alla skyllde på att det var mitt fel och jag vet inte vad och jag kunde inte göra nåt. Börja skrika i mitt rum som en galning, börja slåss med min kudde, kväva förkontrollen? Lugna ner mig en stund tills jag tog jag tag i min(skriker jag ska döda alla) dator stol och slängde den mot väggen med all kraft och den fastna där , kunde inte ta bort den. Jag gick från röd till vitt i ansiktet, då min pappa bil arg bara jag råka stänga dörren lite för hårt. Jag kuta genom balkongen bar fota, kom hem efter några timmar som inget har hänt . Hållet finns kvar.

Blev skit arg på en osthyvel. När jag försökte skära osten gick det inte, blev bara små bitar. Då gick jag till attack mot osten samtidigt som jag skrek som psykopat. Alla blev wtf? Resulterade med att jag skärade mitt finger, då blev jag galen och börja skrika samtidigt jag springer med blod skvättandes över allt. Nästa dag köpte min syrra en ny

Förövrigt är jag faktiskt en så rätt lugn kille. Dessa saker händer bara ibland. Kanske beror på att jag samlar min ilska.
Citera
2011-04-01, 01:42
  #9
Medlem
Febertermometers avatar
Jag är faktiskt en väldigt lugn person, men alla har sina stunder.

* Sparkat hål i väggen när min mor skulle väcka mig på morgon. ( väldigt taskigt morgonhumör )

* Sönderslagna tangentbord och möss pga min tragiska cs karriär.

* Välte soffan/blomkrukor och sparkade iväg min papperskorg långt åt f#n när mitt internet la av för 5e gången på en kväll.

Det jag kom på för tillfället.
Citera
2011-04-01, 02:10
  #10
Medlem
SwiftDeletes avatar
Hände för ett par år sedan...

Hade haft en elgräsklippare ett tag, en sådan man måste ha förläningssladd till. För det första var man tvungen att flytta sladdhelvetet vart och vart annat varm man körde, för det andra gick sladden av i skarven stup i kvarten och för det tredje så fick man tömma behållaren hela tiden. Utöver det så denna svettiga sommardag så började maskinen krångla och dog tvärt lite då och då...

Saken är att vi har många grannar som kan se in på min tomt och denna dag var varm så många var ute. Fick psykbryt kl12:04. I vredens stund så kastade jag maskinhelvetet med diverse olika judokast komponerat med vansinnes vrål. När grannarna till slut sett mig försvinna från tomten efter diverse yxsparkar och stomps på den livlösa maskinen så kom jag ut med släggan och bankade ner de sista delarna i gräsmattan. Därefter gick jag in och kom inte ut på resten av dagen. Ingen har nämnt något om händelsen...

Normalt sett brukar jag svära mig fri från vreden. De blir nästan så grannarna springer ut och håller barnen för öronen.
__________________
Senast redigerad av SwiftDelete 2011-04-01 kl. 02:12.
Citera
2011-04-01, 02:14
  #11
Medlem
Svepss avatar
Jag anser mig själv som en väldigt lugn person precis som tidigare personer i tråden också påpekat, men jag har också mina stunder..

Oftast tar jag ut ilskan på katten (av någon anledning) har hänt flertal gånger att jag tagit katten i nackskinnet och burit upp honom i höjd med mitt ansikte för att sedan morra ut svordomar i ansiktet på katten, ibland även tillta strypgrepp för att sedan släppa ner honom på marken igen, varpå han står och kollar på mig ytterst förvånat i någon minut, kan tilläggas att detta oftast händer när jag blir arg på datorn alternativt när kattfan har spytt ner hela lägenheten inom loppet av ett trevligt toalettbesök.

Finns även ett hål i väggen i köket hemma hos mamma och pappa när jag en morgon för några år sedan inte fick på kaffebryggaren och jag inte hade fått i mig något nikotin på lite för många timmar, då inte katten var i närheten så tog jag ut ilskan på väggen och därmed hade jag ont i handen i någon vecka, kan tilläggas att det var en mycket hård vägg.

Men annars är jag en mycket lugn person faktiskt, får höra det ofta, vet inte om katterna i mitt liv håller med dock
Citera
2011-04-01, 08:42
  #12
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInThebrain
Kanske beror på att jag samlar min ilska.
Man måste ju bygga ett bra tryck för en kraftig explotion.
Jag kastade ner en scanner/skrivare från balkongen på tredje våningen. Försökte därefter hamna i slagsmål med en arg raggare, när polisen kom så var ena otrevlig utan anledning så jag halvt skrek
åt han att hålla käften och därefter gick det bara utför. Trots att poliserna behandlade mig som en hund så var jag ändå lättad efter att få ha släppt ur mig lite lagrad ilska.
Citat:
Ursprungligen postat av Sveps
Men annars är jag en mycket lugn person faktiskt, får höra det ofta, vet inte om katterna i mitt liv håller med dock
Skaffa ungar så kan du slå dem istället för katten. Psykfall. Kanske inte jag borde säga, men jag låter aldrig min ilska gå ut över oskyldiga, speciellt inte en stackars katt. Det är bara pedofiler och våldtäktsmän som beter sig så. Eller 10-åringar med kass uppfostran, som sedan blir våldtäktsmän och mördare.
__________________
Senast redigerad av marcus90_kung 2011-04-01 kl. 08:50.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback