Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-12-29, 00:37
  #49
Medlem
Vet inte om jag håller med dig. Var en ganska allmänt hållen doku, där jag tyckte Jan Guillou mest verkade breda ut sig på en liten faktabakgrund. Han gissade mest tyckte jag. Pratar nu om dokumentären från annandagen. Tycker faktiskt hennes beteende och resande var märkligt och jag förstår varför det väckte misstanke. Var hon oskyldig? Omöjligt att säga utan klargörande dokument från när det begav sig.
Citera
2019-12-29, 00:39
  #50
Medlem
[quote=xvaganza100|60333386]Läs mina tidigare inlägg i ämnet. Sammanfattning: Lannby var den viktigaste agenten under kriget. Horney var däremot en flopp. Om den senare har det gjorts en teveserie. Hennes ättlingar är lika tragikomiska som henne själv. Knullar nazister och pedofiler. Kan inte bli bättre. Men vem är förvånad?[/QUOTE
Är du dansk? Därför du verkar så arg på Jane Horney och hennes släkt. Vem är peddosläkten?
Citera
2022-08-27, 07:18
  #51
Medlem
Kvinnorna i släkten verkar dras till tragiska kufar.
Citera
2022-08-27, 15:49
  #52
Medlem
Skaraborg2s avatar
Två kvinnor från släkten Horney blev mördade.

Citat:
Ursprungligen postat av skyisnotlimit
Kvinnorna i släkten verkar dras till tragiska kufar.

Så verkar det ha varit i åtminstone två fall.

Från SVENSKA MORDFALL citat:

"1 december 1975. Pia Horney (1957.10.15) ströps till döds i en lägenhet på Ringvägen i Stockholm. Pias 18-årige pojkvän greps misstänkt för dådet."
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback