Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-02-26, 13:18
Bannlyst
Betala av och låt bli att handla på ett par månader framöver. Man behöver inte ha allt som finns.
Citera
2012-02-26, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berg123
Hej, har precis insett ett jävla misstag jag gjort, har varit deprimerad sen oktober förra året och har tröst handlat för 15-20.000 det är allt från kosttillskott - kläder. Och jag skulle verkligen vilja få bort dom skulderna. Har hört att man kan förhandla med inkasso osv. Någon som har tips på hur jag ska gå till väga för att lyckas minska beloppet eller dylikt? Har dock bara 1050kr i månaden och har en iphone på abbo (6-700kr i månaden)

Snälla kom med förhandlings tips. Dom jag ska förhandla med är Klarna, Visma och Alektum.
Ska försöker göra av mig med telefonen och skriva över mitt abbonemang till någon annan. Pengarna jag sparar ska gå till skulder.

Mobil vet jag är riktigt illa att ha abbonemang på. Nu kunde jag betala av min flickväns mobil då jag har det okej ställt så tänkte jag att hon hade lärt sig en läxa och inte skulle behöva betala av den själv. För att köpa fri hennes iphone kostade runt 12 000 så det kan du ju lägga till dina skulder.

Angående dina trösthandlingsskulder så är det nog inte mycket annat du kan göra än att väldigt fort skaffa dig någon form av inkomst gissar jag, samt självklart förhandla med fordringsägare.

Vänligen.
Citera
2012-02-26, 17:16
Medlem
Så,.. du har varit deprimerad sen du var 8, farsa sen du var 15 och dränkt i skulder när du är 18? Då kan man väl säga att du levt mer än de flesta.

Nä, men skaffa ett jobb och en klippning så ska det nog ordna sig.
Citera
2012-02-28, 23:05
Medlem
Acidiferouss avatar
Hur i helvete kan 20' vara ett problem? Är du helt jävla handlingsförlamad eller? Extrajobba med vad fan som helst några helger och saken är biff!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in