34 151 besökare online
856 313 medlemmar • 45 791 603 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Subkulturer och socioekonomiska livsstilar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
challeh
Medlem
Satt och kolla på veckans brott när en CP (Carl Peter) Oberon Licorish (Vafan är det för bögigt namn?)

Min fråga är varför har en del homofiler så tillgjorda röster? Låter så himla feminimt. Vet inte vad det senaste är, men är väl att homofili inte är genetiskt utan aktivt val? Kan helt fel.

Men ifall det är genetiskt, varför denna konstiga röst? Inga heterosexuella människor låter så.

Ska det vara lite hippt och inne att låta så eller vad?

Snytbengt
Medlem
Håller med! Lyssna bara på Henrik torehammar på p3... fan jag lyssnar alltid på p3 när jag jobbar men när han har sitt program stänger jag fan av!

FBdasen
Medlem
Tydligen ska det finnas en feminim och en maskulin part i en homosexuellt par, varav den feminime kanske talar så för att förstärka den bilden.

Biochem
Medlem
Biochems avatar
För att de känner för att låta så. Varför låter du som du gör, vad förmedlar du med din röst? Manlighet och jävlar anamma?

CykelKedjan
Medlem
CykelKedjans avatar
Är vell av samma anledning som hobbyturkarna bryter.. dom är fjantar som inte vågar vara sig själva så då bli dom likadana som dom dom umgås med.

Patetiskt!

Herr.Ståtlig
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Vadå? det är ju så man vet hur en person är homosexuell. Nää skämt åsido.. De är väll antagligen bekväma i sin personlighet likaså som om en man har överdriven basröst och beter sig överdrivet mansgrisaktigt.

Sancti
Medlem
Sanctis avatar
Bror väl helt på hur adamsäpplet osv.
Men vissa som pratar så med flit blir man bara irreterade på.

challeh
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
För att de känner för att låta så. Varför låter du som du gör, vad förmedlar du med din röst? Manlighet och jävlar anamma?

Jag pratar utan att tänka på hur det låter. Det jag undrar är ifall de också pratar utan att tänka på det eller ifall de förvränger rösten, Är deras stämband missbildade eller är det mode bland fjollbögarna? Kanske tagit efter nordamerikanska tvfjollbögar?

Kan inte tänka mig att deras röster alltid varit så. Inte lät de väl så när de var 4-12 år? De måste börjat låta fjollbögigt någon gång. Var det när de kom ut ur den blåa garderoben?

dr_love
Medlem
dr_loves avatar
http://www.youtube.com/watch?v=-7v3rhKe-QY Jobbig röst, och jobbig dialekt.

"Min fråga är varför har en del homofiler så tillgjorda röster? Låter så himla feminimt."

Där har du dock svaret, alla bögar låter inte sådär. Bara dom som helt enkelt vill vara mer feminina.
Antaligen så önskar dom att dom var kvinnor, och försöker därför vara så kvinnliga som möjligt.

challeh
Medlem
Henrik Torehammars röst är också fjollbögig. Han gör sig väl till misstänker jag. Vilken ålder tror ni han började låta sådär? 20?

mrnitrous
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem

ooooooh someone's gaaay

Biochem
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrnitrous
ooooooh someone's gaaay

Förstår bara inte hur folk orkar...

Svara på ämne
Topp Dela »