Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-07-09, 02:23
  #61
Medlem
Nej.
222 va dom tuffa killarna som tyckte sig va apball för dom hade kopplingar till killar med väst..
I Långsele va de sönderknarkade coolingar som höll igång.
Därmed inte sagt att vissa 222:are vandrade vidare till att bli långseleslödder.
De upphörde dock helt plötsligt..
__________________
Senast redigerad av hillclimb 2015-07-09 kl. 02:25.
Citera
2021-05-12, 16:20
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillclimb
Nej.
222 va dom tuffa killarna som tyckte sig va apball för dom hade kopplingar till killar med väst..
I Långsele va de sönderknarkade coolingar som höll igång.
Därmed inte sagt att vissa 222:are vandrade vidare till att bli långseleslödder.
De upphörde dock helt plötsligt..

Jag kan lägga till att jag aldrig hört talas om 222 dock vet jag flera medlemmar som är med i YambolKartellen vilket är en organisation som definitivt håller låg profil och inte syns med västar eller likande. De har börjat synas nu på senare dagar för att rekrytera medlemmar. Som jag förstår är YambolKartellen en organisation vars intresse är att tjäna pengar givetvis som alla andra organisationer. De är dock involverade i ägande av företag, strippklubbar, utlåning av pengar med höga räntor mm. Flera som har sålt narkotika i bla Långsele och Junsele har blivit påhälsade av medlemmar från YambolKartellen. Så vitt jag jag fått reda på av medlemmarna jag talat med är att organisationen opererar i hela Sverige men sitt huvudsakliga säte i Bulgarien. De har en hemsida som nyligen poppade upp för att bli medlem.
Citera
2021-05-16, 23:38
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsele
Jag kan lägga till att jag aldrig hört talas om 222

Det är inte mycket att höras talas om. Hela "ligan" var patetisk
Citera
2021-11-14, 15:48
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comesaround
Det är inte mycket att höras talas om. Hela "ligan" var patetisk


Var de ens en liga?
Utan mera Wt slödder som levde på att supa och punda. Vill gärna bli nått mer än dom var...
Lowlife människor, som i dagens läge har familjer eller barn i alla fall,
Citera
2021-11-19, 14:39
  #65
Medlem
Kan inte mer än instämma med dig. Hela grejen var patetisk
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback