Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-29, 23:13
Bannlyst
Gokväll, kommer ihåg för ett par år sedan fann det en snus som hette Nick and Jonny stark. Snusade alltid den men när det försvann frå n lokala macken så gick jag över till grov igen, Har letat efter just denna snus väldigt länge nu både i tobaks affärer och på online snusshoppar men kan inte hitta den någon stans... Nu till min fråga är det någon som snusar denna överhuvetaget, var köper ni din isåfall och hur vet man om en it shop är seriöst. Inte så jätte kul att bli av med allt om man beställer 100 doser. tacksam för svar

MVH KKK
Citera
2011-03-29, 23:28
Bannlyst
http://www.svensktsnus.se/sv/produkter/Nick-And-Johnny/

Köpte en dosa nick & johnny för kanske en månad sedan tror de var på statoil eller ica.
Senast redigerad av griskrister 2011-03-29 kl. 23:31.
Citera
2011-03-30, 00:59
Medlem
Brajonistens avatar
leta runt lite mer så lovar jag att du hittar. Har en kompis som kör sånt så det ska inte vara borta
Citera
2011-03-30, 15:14
Medlem
skrudiss avatar
Jag har för mig att det har någon norsk anknytning? Det kanske är från Norge ursprungligen?
Citera
2011-03-30, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Jag har för mig att det har någon norsk anknytning? Det kanske är från Norge ursprungligen?
Ja nu när du väl säger det kommer jag ihåg att den stod någon på norska på dosan om jag inte minns helt fel
Citera
2011-03-31, 18:45
Bannlyst
Citat:
Jo det stämmer nog faktiskt, har för mig att dosorna såg annorlunda ut också nick and johnny west / east. http://www.buysnus.com/sv/snus-news....20Johnny&id=64

Ifall du ej hittat nick & johnny i affären checka in www.snus2.se har beställt där i från förut inga problem.
Citera
2011-03-31, 18:49
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Jo det stämmer nog faktiskt, har för mig att dosorna såg annorlunda ut också nick and johnny west / east. http://www.buysnus.com/sv/snus-news....20Johnny&id=64

Ifall du ej hittat nick & johnny i affären checka in www.snus2.se har beställt där i från förut inga problem.

Undrar hur lyckat det är att lansera dosorna i en sådan form. Visst, det är väl lite coolt och kanske smart, men vanliga snuskylar är inte direkt anpassade efter den formen.

Men tack för tipset!
Citera
2011-03-31, 19:20
Medlem
unicaps avatar
Finns på dom flesta ställen i Luleå, såg det senast idag på Aurora.
Citera
2011-03-31, 23:06
Bannlyst
Citat:
Undrar hur lyckat det är att lansera dosorna i en sådan form. Visst, det är väl lite coolt och kanske smart, men vanliga snuskylar är inte direkt anpassade efter den formen.

Men tack för tipset!
Jag vet hehe rätt konstigt igentligen, som tur är dom ju runda nu så dom ligger bra i fickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in