Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-29, 20:07
  #1
Medlem
Pa1n0fD3aThs avatar
Haha jag tänkte jag skulle bli en riktig wigga och skaffa lite blingbling, självklart tänkte jag skaffa grillz!

Vet någon vart man kan köpa dessa? (göteborgsnåret) alternativt beställa?
Har googlat lite och hittat denna (http://www.icedoutgear.com/fake-gold-teeth-grillz.php) och denna (http://www.misterbling.se/grillz/)
Någon som vet något om dessa hemsidor? Går det att beställa där eller blir jag bara lurad?

Självklart är detta endast på skämt och jag kommer endast ha på mig dom när jag är med mina närmsta vänner. Kommer också därför inte lägga så jättemycket pengar, men några hundringar får det väll kosta, Aaiight!

Och ja, jag lägger upp en bild här om jag köper några

Mod: Viste inte riktigt vart jag skulle placera tråden, men om jag är helt fel ute kan du gärna flytta.
Citera
2011-03-29, 20:26
  #2
Medlem
Nobheads avatar
Haha, fy fan vad fult! Men beställ från den sistnämnda sidan.
Citera
2011-03-29, 20:47
  #3
Medlem
Pa1n0fD3aThs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobhead
Haha, fy fan vad fult! Men beställ från den sistnämnda sidan.

Har du nån erfarenhet av denna hemsidan eller vad är det som talar för den?
Citera
2011-03-29, 22:38
  #4
Medlem
simonpimonpoos avatar
Jag tror inte någon kommer ha erfarenhet av sådana här produkter, i synnerhet inte bland FB-klientelet som vi alla vet är sansade människor.
Citera
2011-03-29, 22:38
  #5
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa1n0fD3aTh
Har du nån erfarenhet av denna hemsidan eller vad är det som talar för den?

Riktigt usel kvalité på vissa av deraas grejer, men om du bara ska använda dom ibland kan det nog hålla ett tag. Du blir inte lurad på pengar åtminstone.
Citera
2011-03-29, 23:58
  #6
Medlem
Pa1n0fD3aThs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Riktigt usel kvalité på vissa av deraas grejer, men om du bara ska använda dom ibland kan det nog hålla ett tag. Du blir inte lurad på pengar åtminstone.

Ok, som sagt är detta inget seriöst utan bara på ploj. Jag tycker det är värt att betala några hundringar för att få mig och polarna ett gott skratt, blir att beställa imorn tror jag.
Citera
2011-04-01, 19:12
  #7
Medlem
Foto?
Citera
2012-04-09, 21:28
  #8
Medlem
Bossibula10s avatar
går dem att ta av och på enkelt? vill inte vandra omkring i dem på stan direkt!
Citera
2014-04-11, 22:13
  #9
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa1n0fD3aTh
Haha jag tänkte jag skulle bli en riktig wigga och skaffa lite blingbling, självklart tänkte jag skaffa grillz!


HAHHAHAH jag skrattade mer än vad jag borde åt detta

började fan gråta

detta kan ha varit det bästa jag läst
inget illa menat utan meningen var så jävla rolig byggd, skrattade nog i 2 min
__________________
Senast redigerad av vizual 2014-04-11 kl. 22:16.
Citera
2014-04-22, 17:39
  #10
Medlem
walkietalkiekungens avatar
Skulle nog också gissa på att mister bling är rätt väg att gå! Där kan du ju även utan problem kasta in någon fet halskedja om du känner för det!

http://www.misterbling.se/halsband/h...2-pac-revolver

Här har du grädde på moset, handgjort i trä för att få dina grillz att lysa ännu mer!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback