Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2004-09-24, 00:36
  #37
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Måste ha vart sjuktskönt, själv hade jag gett för kung & fosterland för att hålla mig vaken .
Fast förstår om det inte är så jävla lätt .

Fick narkos när dem skulle söva mig inför en operation , lite kul att se reaktionerna på läkaren , sjuksyster m.m. när jag inte sommnade efter 4-5 minuter.... Dem tjatade om att andas djupt slappna av m.m. Njöt som faen men till slut slocknde jag som ett ljus : D
Citera
2004-09-24, 00:47
  #38
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Fick narkos när dem skulle söva mig inför en operation , lite kul att se reaktionerna på läkaren , sjuksyster m.m. när jag inte sommnade efter 4-5 minuter.... Dem tjatade om att andas djupt slappna av m.m. Njöt som faen men till slut slocknde jag som ett ljus : D

Hehe..

Kan bara tänka mig deras reaktion

- fan somna nångång då !

- Va fan somnar han inte för !?

- Vi ger han lite mera medicin så ska fanskapet somna nångång !
Citera
2004-09-24, 23:06
  #39
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Fick narkos när dem skulle söva mig inför en operation , lite kul att se reaktionerna på läkaren , sjuksyster m.m. när jag inte sommnade efter 4-5 minuter.... Dem tjatade om att andas djupt slappna av m.m. Njöt som faen men till slut slocknde jag som ett ljus : D


Onykter som jag va så överdrev jag med några minuter typ 3 eller nått.
Men det var nästan sant och jag talar alltid om när jag skrivit något oärligt så fort jag nyktrar till .... så även om det kan dröja nån månad (dag snarare) så erkänner jag alltid

//Smurf ( kan se glorian i spegeln )
Citera
2004-09-24, 23:09
  #40
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Onykter som jag va så överdrev jag med några minuter typ 3 eller nått.
Men det var nästan sant och jag talar alltid om när jag skrivit något oärligt så fort jag nyktrar till .... så även om det kan dröja nån månad (dag snarare) så erkänner jag alltid

//Smurf ( kan se glorian i spegeln )

All heder åt Smurfen för sitt erkännande & ärlighet !
Citera
2004-09-25, 00:33
  #41
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
All heder åt Smurfen för sitt erkännande & ärlighet !

Tack tack
Förresten hur faen har du hunnit med dubbelt så många inlägg som mig
tycker att jag skriver minst 10 / dygn... skriver du 20 / dygn eller är det jag som varit slö ?
Citera
2004-09-25, 09:51
  #42
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Tack tack
Förresten hur faen har du hunnit med dubbelt så många inlägg som mig
tycker att jag skriver minst 10 / dygn... skriver du 20 / dygn eller är det jag som varit slö ?

hehe.. inte en aning faktiskt, antagligen har jag för mycket fritid..
Citera
2005-10-31, 00:06
  #43
Medlem
Cudas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
skulle utan att blinka välja Lorazepamet. prisvärt och bästa benzot enligt mig.
Temesta(lorazepam) e helt okej. Men de finns inget som slår klonazepam om man vill sega ner sig ordentligt. Vill man inte de så e xanor(alprozalam) bäst
enl mig iaf. Kaxar mig lite nu (även om jag önskar att jag inte har den erfarenhet jag har) Jag har ätit fludder sen slutet på 70-talet lite spordiskt och dagligen i 20 år jag har testat istort sett ALLT. Mitt råd e drick nåra folköl å rök en fet istället!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback