Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-09-21, 16:59
  #13
Medlem
bra tjocklek/material på rep för att klättra med?.. behöver nåt att öva o klättra med.. har bara nåt cmtjockt o jag får fan inget grepp..
Citera
2015-11-17, 09:51
  #14
Medlem
Ska du ha repet hängandes och klättra rakt upp ungefär som på idrottslektionerna så hade jag skaffat trappräckslina.
http://www.bachmans.se/Trapprckslina-Polyhampa-11u8v
Citera
2015-11-17, 18:57
  #15
Medlem
Duger med de flesta rep.
Bara göra ett par väl valda öglor för tex fötter eller knutar på valda ställen så går de klättra med de flesta rep utan att behöva ha stora otympliga rep eller övrig utrustning.
Citera
2016-12-06, 12:30
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boudo
Ett rep kan ju va bra och ha, men har ingen aning om vart man kan få tag i ett bra rep till ett bra pris. Om nån har nån bra affär som finns i stockholm och har hemsida så är det ett plus!

Dråplig tråd må jag säga...
Kan man inte klara av att lösa en så total ickefråga, så kommer troligen både UE och all normal utevistelse att bli problematisk...
Citera
2017-01-02, 21:05
  #17
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Dråplig tråd må jag säga...
Kan man inte klara av att lösa en så total ickefråga, så kommer troligen både UE och all normal utevistelse att bli problematisk...
Verkligen!!!
Båttillbehörsbutiker, byggvaruhandel, biltema, jula osv. osv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback