Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-24, 20:04
  #145
Avstängd
ormjaevels avatar
Aftonhoran skriver ju bara hemstad för att få bort tankarna från svartingarna...
Citera
2011-03-24, 20:11
  #146
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Ja men delar av västra Gbg är typ klassat som egen kommun som Mölndal
http://www.trafikverket.se/PageFiles/2045/molndal.gif
...

Hur lyckas man ha så mycket fel som dig?




Erics hemstad är knappast i Sverige och verkligen inte Göteborg. Människan kan ju för bövelen inte ett ord svenska, och jag har iof ingen koll på år stads prostituerade, men jag tvivlar på att många utav dem talar franska. Det utesluter däremot ingenting.
För 'drygt' en månad (runt den 27:e feb) var Bassombeng nyss ankommen till Göteborg ifrån Kamerun, i så fall är det jävligt duktigt jobbat att lyckas bli tagen på inom loppet utav 48 timmar efter sin ankomst.

Eric Bassombeng medverkade inte av okända skäl på dagens träning. Han ska dock ha vart på plats enligt rykten.

Låt spekulationerna flöda.
__________________
Senast redigerad av Bornet 2011-03-24 kl. 20:20.
Citera
2011-03-24, 20:21
  #147
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
http://www.trafikverket.se/PageFiles/2045/molndal.gif
...

Hur lyckas man ha så mycket fel som dig?




Erics hemstad är knappast i Sverige och verkligen inte Göteborg. Människan kan ju för bövelen inte ett ord svenska, och jag har iof ingen koll på år stads prostituerade, men jag tvivlar på att många utav dem talar franska. Det utesluter däremot ingenting.
För 'drygt' en månad (runt den 27:e feb) var Bassombeng nyss ankommen till Göteborg ifrån Kamerun, i så fall är det jävligt duktigt jobbat att lyckas bli tagen på inom loppet utav 48 timmar efter sin ankomst.

Eric Bassombeng medverkade inte av okända skäl på dagens träning. Han ska dock ha vart på plats enligt rykten.

Låt spekulationerna flöda.

Som vanligt lyckas du ju få 1 plus 1 att bli 3'

Inte jag som skriver att det är Eric utan snarare ifrågasatte det. Men du som inbiten Gay'sare borde ju veta att han representerat Örebro SK innan han skrev på för GAIS....

Edit:
Sedan är ju dryga 66% av Kamerun Frankophonsk men den sista tredjedelen är anglophonskt. Simon Kuper har bland annat skrivit en lång artikel om Kamerun där detta omnämns
Citera
2011-03-24, 20:24
  #148
Medlem
Aldrig att det är gerndt.
Citera
2011-03-24, 21:22
  #149
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Som vanligt lyckas du ju få 1 plus 1 att bli 3'

Inte jag som skriver att det är Eric utan snarare ifrågasatte det. Men du som inbiten Gay'sare borde ju veta att han representerat Örebro SK innan han skrev på för GAIS....

Edit:
Sedan är ju dryga 66% av Kamerun Frankophonsk men den sista tredjedelen är anglophonskt. Simon Kuper har bland annat skrivit en lång artikel om Kamerun där detta omnämns
För det första ska du kanske ha klart för dig att västra GBG slutar vid havet, ologiskt nog. Om du inte vill räkna in skärgården som olika 'stadsdelar'.

För det andra så VET jag ju att han bara kan franska så din 'statistik' betyder inte ett skit, likt en vinstchans på 99,9% inte betyder ett skit om du förlorar.


I övrigt finns det mycket som tyder på att EB är den skyldige. Vilken jävla loser.
Citera
2011-03-24, 21:25
  #150
Medlem
Mini-Gunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingkennyd
knappast någon av dom större spelarna i allsvenskan skulle vara mer rubriker då!
Hade det varit en känd spelare hade det varit Allsvensk stjärna! Eller landslags stjärnan om personen gjort minst en landskamp!
Citera
2011-03-24, 21:41
  #151
Medlem
pellegrinis avatar
Säkert nån spelare som överhuvudtaget inte skulle uppmärksammats i vanliga fall; kort och gott så tror jag inte att det rör sig om nån riktig "stjärna". Aftonhoran kallar alla för stjärna nu för tiden
Citera
2011-03-24, 21:47
  #152
Medlem
L-illuminatos avatar
Kan ju röra sig om fler hursomhelst är det svag journalistik av AB att kalla Bassombeng hemstad för Örebro...
Jag kommer ihåg ratfyllan för 7-8år sedan det spekulerades ju länge om vem det kunde va Alex Östlundh mdfl sedan kom det fram att det var Gerrbrand som man aldrig hörde ett skit om....
Citera
2011-03-24, 21:53
  #153
Medlem
Cliffords avatar
Att Göteborgssidan sportsday tar upp nyheten bekräftar att det är en spelare med Göteborgsanknytning, de hade aldrig skrivit om det annars:

http://www.sportsday.se/nyheter/fotb...inte-fran-spel
Citera
2011-03-24, 23:38
  #154
Medlem
Fula Gubbens avatar
Vi har alltså fått ett svar: den skyldige är negern Eric "Bassäng" Bassombeng. Det finns ingen anledning att tvivla på denna uppgift i nuläget, varför inlägg om andra kandidater framstår som meningslösa och löjliga. Ni uppmanas alltså att hålla käften.

Skulle något framkomma som talar emot att det är Eric Bassäng så kan man börja diskutera läget igen.

Att media påstår att han kommer från Örebro beror antingen på att journalisten 1) är en okunnig idiot, eller 2) vill dölja att gärningsmannen är från Afrika, eller 3) båda ovanstående. Inget konstigt där, svenska journalister är kompletta pajaser.

Förra säsongen ställdes frågan om det fanns någon neger i Allsvenskan som inte var misstänkt för sexualbrott eller åtminstone en misshandel. Svaret blev att det gjorde det faktiskt. Frågan förblir emellertid relevant, säsong efter säsong.

- F.G
Citera
2011-03-25, 10:54
  #155
Medlem
Lär ju inte vara någon från Halland eller Skåne. Hur svårt är det att åka till Danmark om man vill ha sig ett nyp. Vem är så dum att han/hon gör det i Sverige om denne bor i söder? Så det borde vara någon som har mer än 3-4 timmars körsträcka från Danmark. Kan förstå om man blir sugen i Stockholm.

Så det är väl dags att ta bort den idiotiska lagen nu. Läste förresten i en EU-rapport att mindre än 5% av prostitutionen i Europa är kopplad till Trafficking.
Citera
2011-03-25, 13:55
  #156
Medlem
Har läst genom tråden men kan icke hitta några riktiga bevis på att det är Eric. Finns det några såna, eller är det bara rykten från Grottnegers kompis kusins halvbrors döva flickvän? Och i så fall, var det hon som var den prostituerade?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback