Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-24, 02:17
  #1
Avstängd
negerpianokukens avatar
Jag blir så irriterad på mig själv, jag gillar Tjejer som hör till kategorin "badGirls" trots att jag gärna vill strypa dem. Jag vill verkligen ha en fin Tjej men jag har väldigt svårt att attraheras av dem, önskar att det var tvärt om!

Jag hatar dom självgoa kräken men kan heller inte annat än älska dom, har jag problem?
Och den stora frågan.. kommer jag någonsin att hitta en snäll Tjej med dessa meriter!?

Behövde skriva av mig.. känner mig bitter!
Citera
2011-03-24, 02:20
  #2
Avstängd
Somalisk-pizzas avatar
Vet vad du menar. Jag drogs till kvinnor som slog mig, tog droger och satt på kåken eller behandlingshem. Tror det kan bero på åldern för numera vill jag nog mar er ha en tjej som ser mig för den jag är.
Citera
2011-03-24, 02:24
  #3
Medlem
JimmieAkessons avatar
haha kul att du skriver en likadan tråd som redan finns, fast om tjejer

Men visst, badgirls är grymmare i sängen

Ett råd är att endast ha dem som kk och inget förhållande.
Citera
2011-03-24, 02:37
  #4
Medlem
Hur ser en bad girl ut? är det dom dryga och snobbiga! eller är det dom som hänger med kriminella!!
Citera
2011-03-24, 04:30
  #5
Avstängd
SuperGnus avatar
Badgirls är idioter i 99 fall av 90
Citera
2011-03-24, 10:34
  #6
Avstängd
Solsystemets avatar
vafan är en badgirl, ???

Till skillnad från badboys som kan vara framgångsrika så är oftast badgirl, outbildade, fattiga, går på soc,

du kan inte jämföra män o kvinnor på detta sätt, såg ngn liknande tråd, vi är inte samma sak, de har hål vi har utbuknad, som vi fyller hålen med, vårt perspektiv på livet är helt annorlunda,
Citera
2011-03-24, 10:47
  #7
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmieAkesson
Men visst, badgirls är grymmare i sängen
Ojojojoj, nejnejnej, herregud.. vägrar till och med tycka att det är subjektivt.

Men vill du nu ha en tjej som inte ställer upp på särkilt mycket skoj osv.. sure, go badgirl.

Garanterat en fånig sak du skrev utan erfarenhet.
Citera
2011-03-24, 15:30
  #8
Medlem
Diablesss avatar
Existerar det ens bad girls? Vad definierar en sådan, vilka varianter finns det?
Citera
2011-03-24, 15:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solsystemet
vafan är en badgirl, ???

Till skillnad från badboys som kan vara framgångsrika så är oftast badgirl, outbildade, fattiga, går på soc,

du kan inte jämföra män o kvinnor på detta sätt, såg ngn liknande tråd, vi är inte samma sak, de har hål vi har utbuknad, som vi fyller hålen med, vårt perspektiv på livet är helt annorlunda,


Vem är det som är outbildad egentligen?
Citera
2011-03-24, 15:57
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Existerar det ens bad girls? Vad definierar en sådan, vilka varianter finns det?

Utmanande klädsel och betende, högljudd, ligger med alla, spelar ut männen mot varandra, bryr sig bara om sig själv, kriminell i vissa fall.
Citera
2011-03-24, 16:00
  #11
Medlem
Saandros avatar
Badgirls?

Tjejer som är ihop med badboys? Med tribal i svanken och lite lönnfet. luktar WT..
Citera
2011-03-24, 16:04
  #12
Avstängd
Somalisk-pizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomerSoprano
Utmanande klädsel och betende, högljudd, ligger med alla, spelar ut männen mot varandra, bryr sig bara om sig själv, kriminell i vissa fall.

Ja, och där i ligger attraktionen. Den upprepade verbala och fysiska misshandeln. Pengar som aldrig betalas tillbaka. Hennes polare kommer på besök och de sminkar sig i timmar och ser inte mig och mina behov. Vet inte hur många gånger jag gråtit mig till sömns och verkligen försökt få henne att ändra sig. Jag vet ju att hon innerst inne är en fin och omtänksam varelse men hon vill bara inte visa det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback