• 1
  • 2
2011-03-23, 23:41
Bannlyst
Ok jag gör ett nytt försök med denna tråd som jag placerade i I&I först. Men den tråden saknade frågeställning och diskussionsunderlag + att MOD föreslog att den skulle passa bättre i något av brottsforumen. Så jag provar här helt enkelt.

Somsagt en 14-årig kille blir misshandlad av en annan äldre kille på t-banan. Den äldre killen har sällskap av 2 andra vänner men dom lägger sig inte i bråket. 14-åringen får ta emot slag och sparkar och det tar ett tag innan någon vågar ingripa och stoppa bråket. Misshandeln ska tydligen ha skett helt oprovocerat? Jag kan dock inte förstå varför man ger sig på en 14-åring helt provocerat..

Någon som känner igen GM eller vet något om han? Eller som sitter inne på nån mer fakta om själva händelsen?

http://www.youtube.com/watch?v=d3YrR...eature=related
Citera
2011-03-23, 23:47
Fallet är ju för fan gammalt som gatan?
Citera
2011-03-23, 23:53
Bannlyst
Tragiskt och sjukt.
Skönt att han åkte fast! Här ser man även att "blattar" ger sig på varandra också, även fast många tror att dom bara ger sig på svenskar.
Citera
2011-03-24, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JetSetter
Tragiskt och sjukt.
Skönt att han åkte fast! Här ser man även att "blattar" ger sig på varandra också, även fast många tror att dom bara ger sig på svenskar.
Är ganska säker på att GM var svensk..
Citera
2011-03-24, 00:08
Medlem
garanterat inte.. riktig jugge..

dock skrämmande att gubben som sitter tidningen inte verkar bry sig ett skit.
Citera
2011-03-24, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madridista.
Är ganska säker på att GM var svensk..

Fan jag tycker han ser ut som han är från något annat land, jag kanske har fel dock.
Citera
2011-03-24, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JetSetter
Fan jag tycker han ser ut som han är från något annat land, jag kanske har fel dock.
Aja jag kan också ha fel. Han kan ju lika gärna vara ryss, finsk eller serb det vet man inte.
Citera
2011-03-24, 00:40
Medlem
Aviarts avatar
Lägg ner Fb-rasse dravlet "öhh han är nog inte svensk" buuuuullshit!

Snubben som attackerar den lille noggern är svensk och detta var bara så sjukt onödigt. En liiiiten risk att snubben är typ öststatare men han är till 98% svensk.

Var fallet gammalt och är snubben isf fast?
Citera
2011-03-24, 00:59
Medlem
srsbsnss avatar
Vad fan spelar det för roll om grabben är svensk eller invandrare? Har ingen som helst jävla betydelse. Han är ett svin och alla som står runt och inte gör ett skit är också svin. Så jävla konstig mentalitet vi har i vårt land egentligen, sitter och kollar på när människor blir slagna? Är vi på allvar? Kan sätta min högra arm på att om jag varit där hade jag gripit in, även om det betytt att jag fått en smäll själv. Hoppas att fler här håller med.

Hoppas även att GM åker fast, troligtvis känner något på FB honom och kanske kan hjälpa till. Skulle vara nice!
Citera
2011-03-24, 00:59
Medlem
GM ser ut och vara från balkan? Och ja, jag har sett juggar förr.
Citera
2011-03-24, 01:37
Medlem
Rubarth23s avatar
Fy fan vilket ryggradslöst kräk som sitter och läser tidningen utan att ingripa, var fan är staken och civilkuraget?
Tillägg, tror jag kan veta vem GM är men långt ifrån säker, inte unikt utseende direkt. Men är det han jag tror så är han svensk, dock är det irrelevant.
Citera
2011-03-24, 01:42
Medlem
Håller med de flesta utav er. Hur fan kan man bara sitta där och läsa sin tidning utan att ingripa? Jag blir fan äcklad utav såna personer. Skulle jag sitta där framför, då skulle jag absolut ha ingripit, även om risken fanns att hans andra två kompisar skulle ingripa. Skiter fullständigt i vad som skulle vara konsekvensen utav det.

Sen så spelar det ingen roll om personen i fråga är svensk eller invandrare, man ska fan inte hålla på det viset.

Att inte hans kompisar ingriper och stoppar honom gör mig ännu galnare, va fan är det för idioter ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in