Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-07-23, 13:43
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Efterbliven rappakalja. Den AT som avskräcker folk är det enkla psykologiska faktumet att man mår jättebra, och sen mår man som vanligt. Alla kan inte hantera det. Voila, ge mig nobelpriset.

Ganska bra förklaring,jag får värk i kroppen o huvudvärk. Dricker innan,under o efteråt,äter banan o dylikt oxå,har börjat med protein shakes en gång om dagen varje dag.

Idag har jag sån ledvärk o huvudvärk efter liiiite tjack o 2 concerta tog en naproxen nu.

Tog en propavan igår för att kunna somna men somnade inte
Citera
2018-02-11, 19:57
  #86
Medlem
Fete bump här! Men.....
Åt extrema mängder "E" förr i tiden. Och på festivaler runt om i världen. Men på tyska o holländska festivaler fanns alltid en burk med några kapslar man skulle ta innan MDMAt och några innan sömn att köpa. (Finns dem på nätet? Va nog en rund burk med en smile gubbe på. Och 2 fack i. Vet att dem innehöll iaf magnesium och 5-hpt. Funkade kanon iaf till rent MDMA utan tjack o rcs i. Med dessa kapslar gick det att äta mdma varje kväll och sista dagarna flippa det med svamp och syra. Utan att bli förstörd mer än i magen. Droppade igår 250mg stenar för första gången på iaf 10år. Tog 100 mg 5-htp och 10 mg stesolid innan läggdags . Sov som en bebis. Tog samma direkt när jag vakna och har inte varit nära avtändning alls. Åt även frukost med mkt frukter och juice men har alltid ätit rent o lätt innan i alla år.
Citera
2018-02-28, 15:53
  #87
Medlem
Gruxs avatar
Hade en skum MDMA upplevelse härom veckan. Tog 100 mg(väger endast 62 kg) och hade helt tom mage. Ruset varade i 1.5-2h. Och då var det riktigt riktigt intensivt och "down comen" varade endast i 30 minuter sen var jag nästan helt normal.

Jag fastade ca 4h innan, kan det vara därför trippen gick så fort, eller är det kristallerna som går fortare än pressat? Behöver jag en re dose eller ska jag köra samma nästa gång? Tidigare har 100 mg(pressat ist för kristaller den gången dock) varat 6-8h och inte lika intensivt dock tillräckligt njutbart. Blev himla besviken av att trippen varade så kort! Men ville inte köra en till dos då jag är rädd om min lilla hjärna.

Fick även noll problem dagen efter med humöret, kunde ha kul och skratta osv. Förutom att aptiten var lägre än normalt. Detta hände inte den gången ruset varade 6-8h, då kände jag mig totalt tom dagen efter, inte deppig, men helt tom.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback