Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-23, 19:28
  #1
Medlem
Hej!

Skulle gärna vilja höra någon annans åsikt om min situation.

Har varit ihop med min tjej i 2år snart. Jag pluggar i Jönköping och hon i Örebro. Vi har alltid haft ett distansförhållande eftersom att jag innan arbetade som lastbilschaffis å körde nere på kontinenten så kunde man va borta ett tag. Vi år båda 24 men jag känner lixom att hon vill binda upp sig riktigt ordentligt. Ni vet flytta ihop sen å sånt men även om jag älskar henne så känner jag inte alls för det. Känner mig för ung och omogen för det. Som att jag inte lekt av mig tillräckligt festat och varit med andra tjejer och så levt mitt eget liv tillräckligt. Fast samtidigt så är de en jättego tjej och ja tycker verkligen om henne vilket gör att jag inte riktigt vet vad jag vill.. jävligt jobbig sits alltså. har någon annan varit i liknande situation vad är era tankar om detta?
Citera
2011-03-23, 19:31
  #2
Medlem
Nuvilis avatar
Ta en paus Berätta hur du känner för henne. Ärlighet varar längst säger man ju.
Citera
2011-03-23, 19:32
  #3
Medlem
Om du tycker om henne så stanna kvar. Antingen det eller hitta någon annan innan du gör slut, annars kan det bli tråkigt
Citera
2011-03-23, 19:47
  #4
Medlem
Coccinellas avatar
En god vän sa en gång till mig att om den ene i ett förhållande tvekar så tar det slut förr eller senare i nästan 100 % av fallen, så där har du svaret. I en annan tråd som du skrev i alldeles nyss räknade du ju dessutom in flickvännen som en belastning i vad du egentligen skulle vilja göra (typ ut och upptäcka världen).
Citera
2011-03-23, 19:54
  #5
Medlem
DarthNickes avatar
Ut och upptäck världen, gör slut.

Tvivel = icke funktionellt.
Citera
2011-03-23, 19:55
  #6
Medlem
Prata med henne. Antingen så kommer du få den frihet du suktar efter eller så kan hon kanske vara med på en lösare relation tillsammans.
Citera
2011-03-23, 21:02
  #7
Medlem