Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-09-15, 16:04
  #1
Medlem
hello! Min kur ser ut så här


v 1-19 10mg nolva ED
v 1-3 (4) anadrol 50mg ED
V 1-13 250mg sustanon EOD
V 1-13 500mg EQ / Week
v 13-15 50mg d-bol ED
v 16-19 clomid


Mina frågor är nu: Tycker ni att jag ska lägga till pregnyl till detta och i så fall hur och när??

och tänkte även v 12-15 lägga till 25 mg Win (tabs)tillsammans med d-bolen Tror ni dom gör varken till eller från ?? sliter ju på levern också..

Och ska jag köra 3 el 4 veckor på oxarna??

Detta blir min 4e kur.
Citera
2004-09-15, 16:41
  #2
Medlem
Skippa Nolvan under kuren.

Angående HCG:n vet jag inte, det får du känna efter själv. De flesta använder endast HCG om deras testiklar krymper. Doseringen där skiljer också sjukt mkt från vad alla rekommenderar. Enklast är väl att börja lågt...
OM problem uppstår, så kan du köra 500 enheter/vecka tills kuren är slut.

Föreslår hellre att du startar på 750 mg susta. Sedan v. 8 el. 9 kan du höja till att trycka EOD. INgen vits att ligga 13 veckor på samma dos.
Sustan och EQ:t kickar ju igång ungefär v.4 som bäst, sedan v. 8 lär du inte gå upp mer i vikt. Då kan du höja som jag skrev till EOD för att "chocka".

El. så kör du som du tänkt från början bara. Det är väl enklast.
Citera
2004-09-15, 16:44
  #3
Medlem
25 mg Win... ja du kan ju testa. KLart det gör lite skillnad, bidrar ju med sin effekt. Möjligen lite bättre hårdhet än om du kört utan.

Du kan köra 4 veckor på oxarna. Sustan kickar visserligen snabbt, men full effekt lär du troligen inte få förrän v.4 el v.5
Citera
2004-09-15, 19:37
  #4
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
hello! Min kur ser ut så här

v 1-19 20mg nolva ED
v 1-3 (4) anadrol 50mg ED
V 1-13 250mg sustanon EOD
V 1-12 500mg EQ / Week
v 13-15 50mg d-bol ED
v 16-19 clomid

Mina frågor är nu: Tycker ni att jag ska lägga till pregnyl till detta och i så fall hur och när??

och tänkte även v 12-15 lägga till 25 mg Win (tabs)tillsammans med d-bolen Tror ni dom gör varken till eller från ?? sliter ju på levern också..

Och ska jag köra 3 el 4 veckor på oxarna??

Detta blir min 4e kur.

Vad har du fått den här kuren ifrån och vad väger du?

varför ska du bara köra d-bol/winstrol i 3 veckor??kommer inte göra mycket...

JAA jag tycker du borde lägga till pregnyl till det här.....kör HCG genom hela kuren, 500iu var fjärde dag....

tycker också du borde byta ut nolvadexen mot arimidex....nolvan kommer försämra kur resultaten på 20mg ED.....

tycker också du borde köra EQt längre....
Citera
2004-09-15, 19:40
  #5
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Skippa Nolvan under kuren.

Angående HCG:n vet jag inte, det får du känna efter själv. De flesta använder endast HCG om deras testiklar krymper. Doseringen där skiljer också sjukt mkt från vad alla rekommenderar. Enklast är väl att börja lågt...
OM problem uppstår, så kan du köra 500 enheter/vecka tills kuren är slut.

Sustan och EQ:t kickar ju igång ungefär v.4 som bäst, sedan v. 8 lär du inte gå upp mer i vikt. Då kan du höja som jag skrev till EOD för att "chocka".

El. så kör du som du tänkt från början bara. Det är väl enklast.

jag ska inet spela smart, men skriver bara vad jag vet....

om problem uppstår föreslår jag att köra 5000iu/i veckan minst....(alltså om man e i slutet av kuren)

EQ kickar inte in samtidigt som sustan alls, det kickar nästan in senare än deca, det är därför rekomenderad kur längd på EQ är 10 veckor +


det finsn inte mycekt kvar o chocka efter oxarna
Citera
2004-09-15, 20:17
  #6
Medlem
om jag ska köra EQ n längre så måste jag väl även göra samma med sustan?
Okej ska köpa pregnyl så jag har hemma iallafall.
jag tänkte köra d-bolen bara fram till PCT n därav den korta tiden.
ska jag ändra det med?? börja typ vecka 9 ?
och börja på 750mg i veckan och sen höja till EOD.
Citera
2004-09-15, 20:18
  #7
Medlem
ska jag sänka nolvan till 10mg ED?
Citera
2004-09-15, 20:22
  #8
Medlem
fler förslag?? fler får gärna yttra sig. Inte för att jag inte litar på att aelo och G83 vet vad dom pratar om men det e ändå bra att bilda en uppfattning från så många som möjligt.
Citera
2004-09-15, 20:25
  #9
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
om jag ska köra EQ n längre så måste jag väl även göra samma med sustan?
Okej ska köpa pregnyl så jag har hemma iallafall.
jag tänkte köra d-bolen bara fram till PCT n därav den korta tiden.
ska jag ändra det med?? börja typ vecka 9 ?
och börja på 750mg i veckan och sen höja till EOD.

du sa inte hur myket du väger?

vem kör 50mg d-bol till pctn?? du kommer fan krascha garanterat?

750mg i veckan är EoD
Citera
2004-09-15, 20:27
  #10
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
v 9-18 50mg d-bol ED+25 el 50mg win

fler förslag?? fler får gärna yttra sig. Inte för att jag inte litar på att aelo och G83 vet vad dom pratar om men det e ändå bra att bilda en uppfattning från så många som möjligt.

9 veckor på det där + oxarna där då, aa det låter ju bra

tycker du borde läsa på lite mer och när du läst klart, fråga efter hjälp på nån profesionell bräda....
Citera
2004-09-15, 20:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
9 veckor på det där + oxarna där då, aa det låter ju bra

tycker du borde läsa på lite mer och när du läst klart, fråga efter hjälp på nån profesionell bräda....


nu ändrade jag efter förslagen som jag fått... och tänkte fel klart att jag inte ska köra 9 veckor på d-bolen.skulle öka till fyra.
Om du kollar på mitt orginal upplägg, vad tycker du att jag ska ändra på i så fall?
tar bort det sista förslaget.. +o(
och du 750mg i veckan är 3 stick i veckan om man tar EOD så hamnar snittet högre.
Citera
2004-09-15, 20:35
  #12
Medlem
Aeolos avatar
vad väger du!?!?!?! vad e målet med din kur??bli en ballong o tappa allt eller
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback