Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-08, 00:28
  #1417
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skid-mask
Nån som vart på panik?

Hela butiken är tom...
Citera
2012-07-08, 19:29
  #1418
Medlem
Har pratat runt lite med polare om varför panik stängde. Vissa säger att det var för Tko bombade hela fasaden i höstas och andra säger att det var för dom var tvungna att höja hyran, Vilket kanske hör ihop när jag väl tänker på saken..
Citera
2012-07-08, 19:54
  #1419
Medlem
Skid-masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmarl
Har pratat runt lite med polare om varför panik stängde. Vissa säger att det var för Tko bombade hela fasaden i höstas och andra säger att det var för dom var tvungna att höja hyran, Vilket kanske hör ihop när jag väl tänker på saken..

Eller så va det kuken till ägare som bara drog? Men jo, det du säger bidrar säkert till att dom stängt
Citera
2012-07-08, 19:55
  #1420
Medlem
Hejsan12345s avatar
Får man inte klottra på klotteraffärer?
Citera
2012-07-08, 20:37
  #1421
Medlem
Det skulle ju också kunna bero på att det knappt gick runt era dumma jävla horungar, Tänk innan ni skriver.
Citera
2012-07-08, 20:53
  #1422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av style22
Det skulle ju också kunna bero på att det knappt gick runt era dumma jävla horungar, Tänk innan ni skriver.

Rätt skumt, finns ju en del wrajters i götet. Var ju rätt sjysta priser där också..
Citera
2012-07-08, 23:29
  #1423
Medlem
Jag har gått och funderat hur ocf gick från att vara ett crew som lirade wholecars på spånkan till att

tagga med whiteboardpennor vid cyckelställen.

Jag är antagligen helt fel ute.

Kosr m.m startar ocf ->> Invitar Trash och Spasm m.m --> Invitar Johek m.m

Kan någon rätta mig?
Citera
2012-07-09, 03:35
  #1424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Jag har gått och funderat hur ocf gick från att vara ett crew som lirade wholecars på spånkan till att

tagga med whiteboardpennor vid cyckelställen.

Jag är antagligen helt fel ute.

Kosr m.m startar ocf ->> Invitar Trash och Spasm m.m --> Invitar Johek m.m

Kan någon rätta mig?
Han är inte en F-M. Helt ärligt, varför spendera tid på att klura ut sånt? Det är bara löjligt att sitta och analysera allt, speciellt när det gäller dom så skärp dig.
Citera
2012-07-09, 10:43
  #1425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
Han är inte en F-M. Helt ärligt, varför spendera tid på att klura ut sånt? Det är bara löjligt att sitta och analysera allt, speciellt när det gäller dom så skärp dig.
Men jag är ju bara en nyfiken jävel

Men skit i det då.

Har dome lagt av helt?
Citera
2012-07-09, 10:56
  #1426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Men jag är ju bara en nyfiken jävel

Men skit i det då.

Har dome lagt av helt?

Han kanske fick slut på sin blåa.
Citera
2012-07-09, 12:38
  #1427
Medlem
Skid-masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Han kanske fick slut på sin blåa.

HAHAHAHAHAAH !!!

jo men han drar lite tags då och då har väl inte lagt av helt
Citera
2012-07-09, 12:43
  #1428
Medlem
Dome kör på lite, sett några tags runt backa och en vanlig/piece.
Sen att panic stänger ner är mest tko's fel, utan den massiva tagen på fasaden så behövde inte hyran höjas eller att dem behövde betala för att ta bort den.

Om vi målare har tur, så kanske flyttar panik bara till en billigare å mindre lokal, annars så är det konkurs stängning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback