Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-15, 09:23
  #1
Medlem
Jag har aldrig testat T3. Undrar till att börja med om det är kosttillskott eller om det är olagligt? Tappar man mycket muskler av det ?
Citera
2004-09-15, 10:11
  #2
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
Jag har aldrig testat T3. Undrar till att börja med om det är kosttillskott eller om det är olagligt? Tappar man mycket muskler av det ?
Vad jag har läst så är det väldigt hårt på musklerna och stackas nog bäst med gh...och då är det nog suveränt i deff syfte...trots allt så vill man inte förlora den massa man har...
Citera
2004-09-15, 12:55
  #3
Medlem
Alladins avatar
T3 heter även ett kosttillskott från SAN men det snackar vi inte om...

Tiromel T3 heter tabbarna du menar och kommer i 25mcg.
Man måste ha bra trappning och inte råka gå för högt i doserna, risken är att kroppen slutar tillverka egna t3:t PERMANENT, vilket resulterar i att du får gå på prepp livet ut. (inte kul)
Man skall ha högsta respekt för detta prepp och jag kommer nog aldrig pröva det, men vem vet.
Katabolt och bränner muskler... bäst är köra det med testo eller ngt så du inte blir av mängder muskler.
Hade inte gått över 75mcg/ed. Max 100. Sen ligger man i farozonen över det.

T3 och Clenbuerol skall ge riktigt bra fettförbränning stackat.
Citera
2004-09-15, 15:20
  #4
Medlem
.
lät farligt.. tror jag sparar pengar och kör en låg dos GH i stället.
Citera
2004-09-15, 19:46
  #5
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
.
lät farligt.. tror jag sparar pengar och kör en låg dos GH i stället.

tycker itne du ska köra GH överhuvudtaget utan T3/T4
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback