Citat:
Ursprungligen postat av kaklundet
men anser att man ska få göra vad man vill tillsammans, om det sker i samförstånd. Även när det gäller sex (mellan myndiga människor).
Tyder inget på att ett brott har begåtts ska man inte anmäla grannar, främlingar, eller vem som helst till polisen bara för att man tycker de beter sig konstigt. Man bör endast kontakta polisen om man tror att ett brott har begåtts, nu var det ju inte riktigt så i det här fallet.
Självklart ska vuxna människor få piska varandra om det nu är det de gillar, jag har inte påstått nåt annat. Jag har en oerhört liberal inställning till sånt.
Men nog får du hålla med om att det här fallet är extremt skumt. Vi talar inte om någons privata bostad. Ett ödehus som någon gjort om till "totyrkammare" hade jag anmält på stubben utifall ATT.
Tänk om det 10 år senare visar sig att det ligger 20 horor nedgrävda i trädgården. Jag hade aldrig förlåtit mig själv om jag INTE hade anmält det.
Risken att det handlar om ett brott är rätt hög, och det tycker jag att polisen skall få reda ut.