Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-09-14, 21:12
  #1
Medlem
Ja till vintern är det dags med nästa kur. Troligen november-december.
Har grymt svårt för att bestämma mig. Men lutar åt ngt i denna stilen.
v.1 1 gram testo enanthate
v.1 600 mg Tren enanthate

v.2-8 750 mg testo enanthate
v.2-10 400 mg Tren enanthate

v.8-16 1 gram testo Enanthate
v.8-16 400 mg EQ

v.16-20 D-bol 50 mg
v.16-20 Win 25 mg

v.20-24 5-10 mg D-bol 20 mg Nolva

v.25-26 20 mg Nolva

Åsikter?
Citera
2004-09-14, 21:16
  #2
Medlem
mikkkes avatar
Den lär inte vara speciellt billig den kuren!
Citera
2004-09-14, 21:20
  #3
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Ja till vintern är det dags med nästa kur. Troligen november-december.
Har grymt svårt för att bestämma mig. Men lutar åt ngt i denna stilen.
v.1 1 gram testo enanthate
v.1 600 mg Tren enanthate

v.2-8 750 mg testo enanthate
v.2-10 400 mg Tren enanthate

v.8-12 1 gram testo Enanthate
v.8-12 400 mg EQ

v.12-16 D-bol 50 mg
v.12-16 Win 25 mg

v.17-20 5-10 mg D-bol 20 mg Nolva

v.21-22 20 mg Nolva

Åsikter?

Tycker att det ser bra ut men du och jag är ju lite mer för *hardcore* på detta ställe...
Har själv svårt att bestämma mig för vad jag ska köra...varför nedtrappnig av testo och sedan ökning ingen!?
Citera
2004-09-14, 21:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikkke
Den lär inte vara speciellt billig den kuren!

Får köpa grejerna allteftersom

Inte säkert att kuren blir så våldsamt lång. Lockar mig att nöja mig med testo och EQ bara. Trenet är ju så förbannnat dyrt. Kör isf. även en kortare kur, 16 veckor då. Har ju som sagt på mig till vintern att bestämma mig.

Även skaffat ny flickvän och hon har ingen aning om att jag kurat tidigare... så när det är dags så finns det en del att ha hänsyn till.
Citera
2004-09-14, 21:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergoforce_33
Tycker att det ser bra ut men du och jag är ju lite mer för *hardcore* på detta ställe...
Har själv svårt att bestämma mig för vad jag ska köra...varför nedtrappnig av testo och sedan ökning ingen!?

frontar första veckan för att snabbare få igång nivåerna.
Tänkte först köra en blandning av suspension och propionate första 4 veckorna, men känns säkrare att bara fronta lite med de långsamma preppen.
Citera
2004-09-14, 21:23
  #6
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Får köpa grejerna allteftersom

Inte säkert att kuren blir så våldsamt lång. Lockar mig att nöja mig med testo och EQ bara. Trenet är ju så förbannnat dyrt. Kör isf. även en kortare kur, 16 veckor då. Har ju som sagt på mig till vintern att bestämma mig.

Även skaffat ny flickvän och hon har ingen aning om att jag kurat tidigare... så när det är dags så finns det en del att ha hänsyn till.
Det där med flickvänner är ett kapitel för sig...själv har man fixat en *älskarinna* eller rättare sagt en KK för att kunna ha så mycket sex som möjligt...men som alltid så har vi för lite att göra här i norrland när vi inte tränar eller jagar isbjörnar...
Citera
2004-09-14, 21:25
  #7
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
frontar första veckan för att snabbare få igång nivåerna.
Tänkte först köra en blandning av suspension och propionate första 4 veckorna, men känns säkrare att bara fronta lite med de långsamma preppen.
Att du frontar förstår jag mer än väl...men sen ner på 750 och sen tillbaka på 1g!?
Citera
2004-09-14, 21:29
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergoforce_33
Att du frontar förstår jag mer än väl...men sen ner på 750 och sen tillbaka på 1g!?

Tillbaka på 1 g el. kanske mer också. Krävs en höjning efter så pass många veckor så inte receptorerna blir alltför mättade.
Dessutom byts ju Trenet ut mot EQ som är mkt svagare.
Egentligen borde jag väl börja med EQ och avsluta med Tren, men vill se vad Trenet kan göra så jag kör det först.
Citera
2004-09-14, 21:32
  #9
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Tillbaka på 1 g el. kanske mer också. Krävs en höjning efter så pass många veckor så inte receptorerna blir alltför mättade.
Dessutom byts ju Trenet ut mot EQ som är mkt svagare.
Egentligen borde jag väl börja med EQ och avsluta med Tren, men vill se vad Trenet kan göra så jag kör det först.
Har läst att många som kört tren är väldigt positiva till dess effekt och att dom jämför det med det gamla *parabolanet*...men som sagt så ska man bilda sin egen uppfattning...
Citera
2004-09-14, 21:36
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergoforce_33
Har läst att många som kört tren är väldigt positiva till dess effekt och att dom jämför det med det gamla *parabolanet*...men som sagt så ska man bilda sin egen uppfattning...

Ja inte hört ngn som haft ngt negativt att säga om Tren.
Men jag är grymt osäker på doseringen. Tren är ju våldsamt androgent och fick rätt så rejäla problem med acne av testot i förra kuren.

Så inte helt omöjligt att jag drar ner till 500 mg testo. Iaf till en början.
Citera
2004-09-14, 22:06
  #11
Medlem
har fått för mig att du gick av för inte så länge sen?

nio veckor på höga doser aa17 på slutet... fattar inte riktigt syftet med de fem veckorna på 50mg dbol+25mg win. var rädd om levern!
Citera
2004-09-14, 22:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terpentin
har fått för mig att du gick av för inte så länge sen?

nio veckor på höga doser aa17 på slutet... fattar inte riktigt syftet med de fem veckorna på 50mg dbol+25mg win. var rädd om levern!

Gick av för en månad sedan.
9 veckor är det inte. 5 veckor.

5-10 mg D-bol skulle jag knappast kalla högdos
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback