2011-03-22, 00:22
Medlem
Någon som har tips på en drog med ett rus som liknar krypton?

/eddieh
Citera
2011-03-22, 00:26
Medlem
HeavyMentals avatar
Kratom, Tamadol, Buprenorfin (subutex/suboxone)
Citera
2011-03-22, 00:27
Medlem
endaghenderdets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh

/eddieh

Lite nyfiken bara.. Vad ær krypton?
Citera
2011-03-22, 00:36
Medlem
HeavyMentals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endaghenderdet
Lite nyfiken bara.. Vad ær krypton?

Det påstås vara ett superstarkt kratomextrakt, men troligen är det spetsat med en syntetisk opioid.
Jag tror inte det tillverkas längre.
Citera
2011-03-22, 00:53
Medlem
erections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental
Det påstås vara ett superstarkt kratomextrakt, men troligen är det spetsat med en syntetisk opioid.
Jag tror inte det tillverkas längre.

Kratom och O-Desmethyltramadol verkar det som. O-Desmethyltramadol är väll eller ska bli klassat snart pga de dödsfall som inträffat när folk överdoserat krypton. Vet inte hur ruset är och hur komponenterna sammanspelar, men kratom är relativt ofarligt.

Testade kratomextrakt (inte krypton) för några år sedan och hade tagit någon tramadol. Fungerade förvånansvärt bra, boostade ruset rejält. Mycket möjligt att det ruset jag fick påminde om krypton.

Nu vet jag inte riktigt hur O-Desmethyltramadol fungerar, men kratom och tramadol borde väll vara ett liknande substitut?

Edit: Enligt wikipedia så är O-Desmethyltramadol den metabolism som i symbios med kroppen ger tramadolens aktiva egenskaper. Så det påverkar serotonin, endorfiner och noradrenalin. Någon får gärna förklara lite mer detaljerat.

http://en.wikipedia.org/wiki/O-Desmethyltramadol
Senast redigerad av erection 2011-03-22 kl. 01:14.
Citera
2011-03-22, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh

/eddieh

Har du testat Tramadol? Har du tur så fungerar det lika bra som Krypton.

Har själv gått på Krypton nåt år, dagligen. Gick över till Subutex när smartbar slutade sälja.

Tramadol inte fungerar alls på mig, får bara en konstig och obehaglig känsla i hela kroppen.
Citera
2011-03-22, 17:33
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection

Edit: Enligt wikipedia så är O-Desmethyltramadol den metabolism som i symbios med kroppen ger tramadolens aktiva egenskaper. Så det påverkar serotonin, endorfiner och noradrenalin. Någon får gärna förklara lite mer detaljerat.

Men för hellvete, jag fick brainzapps oförklarligt när jag gick av allt nu, så kryppet har fixat mitt serotonin kanske. LOLZ.
Citera
2011-04-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Kratom och O-Desmethyltramadol verkar det som. O-Desmethyltramadol är väll eller ska bli klassat snart pga de dödsfall som inträffat när folk överdoserat krypton. Vet inte hur ruset är och hur komponenterna sammanspelar, men kratom är relativt ofarligt.

Testade kratomextrakt (inte krypton) för några år sedan och hade tagit någon tramadol. Fungerade förvånansvärt bra, boostade ruset rejält. Mycket möjligt att det ruset jag fick påminde om krypton.

Nu vet jag inte riktigt hur O-Desmethyltramadol fungerar, men kratom och tramadol borde väll vara ett liknande substitut?

Har funderat på det där med kratom.

Tramadolen ger ett smärtstillande rus och kratomet en stark uppåt känsla.
Borde bli väldigt likt krypton då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in