Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-09-14, 20:31
  #1
Avstängd
hemoglobins avatar
Tja!
Tänkte köra nån hederlig d-bol kur!
Och tänkte så här är det inte lönsammare att köra en 4-6 v kur med pyramiden och sedan preparera med clomid än att köra 10/60!
Har bara kört på enbart ryssar en gång tidigare och då körde jag utan clomid efteråt! förlorade då det mesta!!!

MVH J
Citera
2004-09-14, 20:53
  #2
Medlem
Finns ingen mening att köra pyramid.
Om du stegvis ska höja så höjer du dosen efter ca 4 veckor.
Och med ett 17-AA prepp så bör man inte kura längre än 6 veckor för leverns skull. Beror ju visserligen på doserna också.
Citera
2004-09-14, 21:35
  #3
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
Tja!
Tänkte köra nån hederlig d-bol kur!
Och tänkte så här är det inte lönsammare att köra en 4-6 v kur med pyramiden och sedan preparera med clomid än att köra 10/60!
Har bara kört på enbart ryssar en gång tidigare och då körde jag utan clomid efteråt! förlorade då det mesta!!!

MVH J
Om det är din 1:a kur så är 10/60 ett gott alternativ och det är många positiva röster om detta upplägg...enda tanken med detta upplägg är att höja sina nivåer en aning utan att störa den egan produktionen...man kan om man vill köra pct efter om man känner för det...
Citera
2004-09-14, 22:20
  #4
Medlem
10/60 är snällare mot kroppen.

testa gärna nedastående och meddela resultaten:

1-3: 40mg dbol
4-6: 20mg dbol
7-8: 40mg nolva
9-10 20mg nolva
Citera
2004-09-14, 22:58
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terpentin
10/60 är snällare mot kroppen.

testa gärna nedastående och meddela resultaten:

1-3: 40mg dbol
4-6: 20mg dbol
7-8: 40mg nolva
9-10 20mg nolva

Varför ska han börja på 40 och sedan 20?
Han kommer tappa trycket helt v.4-6 och gå ner i vikt.
Tvärtom ist.
Citera
2004-09-14, 23:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Varför ska han börja på 40 och sedan 20?
Han kommer tappa trycket helt v.4-6 och gå ner i vikt.
Tvärtom ist.

Tycker jag åxå låter som en bättre lösning.
Kör en kur med 10/60 nu och jag var lite tveksam till det först men häpnadväckande reseultat bara efter 1Vecka! Och jag har testat alla möjliga Scheman förrut men inte alls samma tryck.

Är nog tackvare att jag har hållit upp 1½ år för att inte vänja kroppen på för mkt prepp åxå..

Men ser ifram imot en Ny grym Storhetstid, men man måste ju Mjukstarta lite
Citera
2004-09-14, 23:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
Tycker jag åxå låter som en bättre lösning.
Kör en kur med 10/60 nu och jag var lite tveksam till det först men häpnadväckande reseultat bara efter 1Vecka! Och jag har testat alla möjliga Scheman förrut men inte alls samma tryck.

Är nog tackvare att jag har hållit upp 1½ år för att inte vänja kroppen på för mkt prepp åxå..

Men ser ifram imot en Ny grym Storhetstid, men man måste ju Mjukstarta lite


Säker på att det inte bara är placebo effekt efter 1,5 vecka? De flesta känner inte alls av en 10/60 brygga. Men grattis om du gör det. Skönt isf. att få resultat med så lite prepp. Gjort några andra förändringar kring träningen el. kosten när du startade?
Citera
2004-09-15, 00:07
  #8
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
Tja!
Tänkte köra nån hederlig d-bol kur!
Och tänkte så här är det inte lönsammare att köra en 4-6 v kur med pyramiden och sedan preparera med clomid än att köra 10/60!
Har bara kört på enbart ryssar en gång tidigare och då körde jag utan clomid efteråt! förlorade då det mesta!!!

MVH J

Antingen 10/60 eller så 30mg dbol/dagligen i max 6veckor rakt över.

Avsluta med en pct på nolva eller clomid, upplägg hittar du i länken på min signatur.
Citera
2004-09-15, 18:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Säker på att det inte bara är placebo effekt efter 1,5 vecka? De flesta känner inte alls av en 10/60 brygga. Men grattis om du gör det. Skönt isf. att få resultat med så lite prepp. Gjort några andra förändringar kring träningen el. kosten när du startade?

Ökat intag av protien o Käkar rejält med pasta 3-4ggr om dan dicker nog 5-6liter vatter om dan åxå.., Tränar nu med strikta övningar, bättre man har en kille som hjälper en dom sista 3 med strikta övningar än att klänga upp vikterna typ.. Får en ruskig pump iafl.

Annars så är det Hårdträning som gäller. Min sista kur gick jag upp 10kg o var uppe i 117kg (190 lång) o sparade 8kg av dom.

Vill helst inte gå upp så mkt denna gång, därför jag inte kör sån dunder kur.
D-bol får man rätt mkt vatten samlingar, o man sväller ju upp rätt mkt, kan man unvika att man sväller upp i ansiktet? ser jävlaa dumt ut..
Citera
2004-09-15, 21:10
  #10
Avstängd
hemoglobins avatar
Tja!
Nä det är inte min första kur men har inte kurat på länge så!
Tänkte skippa nålar den här gången!
Har just börjat träna igen och tycker att det är skönt med en kick-start på träningen!
Har aldrig provat 10/60 men är den inte lite väll låg för resultat?
Som sagt kanske man skulle köra 30mg rakt över och efterpreparera lite!

MVH J
Citera
2004-09-16, 10:29
  #11
Medlem
Aeolos avatar
kör inte enbart d-bol om du ökar över 10mg ED
Citera
2004-09-16, 17:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
kör inte enbart d-bol om du ökar över 10mg ED

vad ska man kombinera med för nått då?
Nått i oral väg föredrag jag..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback