Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-14, 18:25
  #1
Medlem
Har just på börjat en D-bol kur och bara efter några dagar nu så börja jag känna mig kraxig.. Vist måste man fan få sämre imunförsvsar när man kurar?
har känt det många ggr förut åxå..

Ska man trycka i sig nå exktra vitaminer samtidigt när man kurar för att inte så lätt bli förkyld?

Har bara kört i 4dagar nu så det känns så jävla onödigt, ska man avsluta och börja om? Tänkte så man fan inte ligger sjuk 1½ vecka medans man kurar.. bygger man ju jävligt bra muskler! :mad:
Citera
2004-09-14, 18:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
Har just på börjat en D-bol kur och bara efter några dagar nu så börja jag känna mig kraxig.. Vist måste man fan få sämre imunförsvsar när man kurar?
har känt det många ggr förut åxå..

Ska man trycka i sig nå exktra vitaminer samtidigt när man kurar för att inte så lätt bli förkyld?

Har bara kört i 4dagar nu så det känns så jävla onödigt, ska man avsluta och börja om? Tänkte så man fan inte ligger sjuk 1½ vecka medans man kurar.. bygger man ju jävligt bra muskler! :mad:


Vet inte om det är sant men många säger att d-bol "rensar" kroppen på C vitamin.
Jag chansar inte när jag kurar, trycker fet dos med vitaminer varje dag då.
Citera
2004-09-14, 18:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dell
Vet inte om det är sant men många säger att d-bol "rensar" kroppen på C vitamin.
Jag chansar inte när jag kurar, trycker fet dos med vitaminer varje dag då.


Vad tar du för vitaminer då? Och hur mkt?
Har vist nå jävla C-Brus o multíBrus hemma.. kan det räcka el?
Citera
2004-09-14, 18:38
  #4
Medlem
Alla möjliga !! Twinlab har bra sammansatta vitaminer men det är ju jävligt dyrt.
annars så finns det en ju vanliga abcde vitaminer på hällsokost och en typ av C-vitamin som heter Ester C som jag tycker är bättre än vanliga brus (dock dyrare också) Duger nog med vilka som helst bara man överdoserar som med allt annat
Citera
2004-09-14, 18:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dell
Alla möjliga !! Twinlab har bra sammansatta vitaminer men det är ju jävligt dyrt.
annars så finns det en ju vanliga abcde vitaminer på hällsokost och en typ av C-vitamin som heter Ester C som jag tycker är bättre än vanliga brus (dock dyrare också) Duger nog med vilka som helst bara man överdoserar som med allt annat

Ja får fan Fylla på med lite Vitaminer och träna bort den jävla förkylningen då!
Citera
2004-09-14, 19:40
  #6
Medlem
johan995s avatar
Håller med dig...Børjade trycka før en vecka sedan och nu har jag blivit førkyld så im i helvete.... :mad:
Citera
2004-09-14, 19:46
  #7
Medlem
Immun försvaret sänks alltid i början på en kur.
För min del så blev jag sjuk andra veckan, det höll i sig i närmare en vecka.
Sedan var jag inte sjuk en enda gång under kuren.
Citera
2004-09-14, 23:23
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Immun försvaret sänks alltid i början på en kur.
För min del så blev jag sjuk andra veckan, det höll i sig i närmare en vecka.
Sedan var jag inte sjuk en enda gång under kuren.

Då är jag inte ensam alltså
Trode nästan jag inte tålde Roids Villen tur då

Vitaminer o hårdträning som gäller framöver då
Citera
2004-09-15, 00:13
  #9
Medlem
Alladins avatar
Själv kör jag Friggs Multivitamin+mineral som finns att köpa på Ica/konsum.
En tablett skall innehålla hela vitamin och mineralbehovet per dag, så jag tar två...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback