Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-12, 11:52
  #277
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrow1
Som sagt många judar av betydelse stödjer honom. Han kommer också att bli en av de israel-vänligaste presidenterna i USA genom tiderna. Jag tror att efter det här valet, att framtiden ser ljus ut när det gäller relationen mellan vita kristna och vita judar. Det finns ingen anledning att bråka.


Sluta. Trump motarbetades massivt av den judiska eliten inom media och på Wall Street. Intressant nog var också Trump den förste presidentkandidaten på mycket länge som inte åkte på fjäskresa till Israel innan valet. Vi får väl se vad Israel egentligen tycker när Trump tar itu med IS och Israelproxyn Saudiarabien.
Citera
2017-01-12, 15:08
  #278
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Sluta. Trump motarbetades massivt av den judiska eliten inom media och på Wall Street.
Det är snarare sådana som du som motarbetar judarna
Men tro gärna att Trump är på er sida och att det var ni som låg bakom Brexit, gör så jag bryr mig inte..
__________________
Senast redigerad av sparrow1 2017-01-12 kl. 15:10.
Citera
2017-01-12, 15:24
  #279
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrow1
Det är snarare sådana som du som motarbetar judarna
Men tro gärna att Trump är på er sida och att det var ni som låg bakom Brexit, gör så jag bryr mig inte..


Men inser du inte att du bara gör dig till åtlöje? Du skulle lika gärna kunna räkna upp ett antal judar som stödde Hitler på sin tid och hävda att judarna stödde Hitler. Det vore inte mycket mer osant än påståendet att judarna stödde Trump.
Citera
2017-01-12, 17:43
  #280
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Men inser du inte att du bara gör dig till åtlöje? Du skulle lika gärna kunna räkna upp ett antal judar som stödde Hitler på sin tid och hävda att judarna stödde Hitler. Det vore inte mycket mer osant än påståendet att judarna stödde Trump.
Nej, det är du som gör bort dig, när du inte förstår att det inte finns någon koppling mellan judar och mångkulturförespråkande. Jag har ju givit dig mängder med exempel på det, inte bara enstaka personer utan statistik som visar på det. Men som sagt fortsätt gärna tro det du vill tro
Citera
2017-01-12, 18:24
  #281
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrow1
Nej, det är du som gör bort dig, när du inte förstår att det inte finns någon koppling mellan judar och mångkulturförespråkande. Jag har ju givit dig mängder med exempel på det, inte bara enstaka personer utan statistik som visar på det. Men som sagt fortsätt gärna tro det du vill tro


Nej, det är du som gör bort dig. Givetvis är det judar som ligger bakom mångkulturen. Bevisen för det är fullständigt förödande. Du har ingen statistik som stödjer dig utan den som finns stödjer det jag säger. Bara det faktum att över 70% av judarna i USA röstade på Clinton räcker egentligen. Fast...du kanske menade judarna i Israel? Att de inte vill ha mångkultur där?
Citera
2017-02-01, 15:57
  #282
Medlem
GyllenePeniss avatar
Det är otvivelaktigt judarna som försöker döda oss med mångkulturen. Detta kan man förstå och acceptera utan att hata judar för det.

Judar är en sammanhållen folkgrupp, men det betyder ju inte att 100% av judarna vill döda västvärlden.
Citera
2017-02-01, 16:07
  #283
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GyllenePenis
Det är otvivelaktigt judarna som försöker döda oss med mångkulturen. Detta kan man förstå och acceptera utan att hata judar för det.
Om man har nån typ av psykisk störning möjligen. Att känna till att "X" försöker döda dig och din ras, men ändå inte hata "X" är inte normalläget. Människor som inte hatar judar har förmodligen nån typ av emotionell störning (oerhört låg EQ), nån variant av psyko- eller sociopati.

Normala människor som vet vad judarna gör hatar dem för det.
Citera
2017-02-01, 16:15
  #284
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av new-eurochild
1. Varför gör ni det, det kan ju inte bara vara foliehattsteorin om en konspiration att ta över världen?
Ni är äckliga, vidriga, massmördande och massljugande as. Det hade möjligen inte varit motiv nog att hata er om det inte vore så att ni vägrade "sköta ert och skita i andra". Ni tvingar er på oss och ni förstör, förfular, mördar. Ni måste hatas för det.
Citat:
2. Hatar ni judar mer än t ex, Albaner, Somalier eller det stora muslimska hotet?
Absolut. Jag hatar nog ingen annan grupp än judar. Man kan se ner på eller tycka illa om andra. Men det är ni som tvingar dem på oss. Det är ni som är onda.
Citat:
3. Har ni någonsin stött på en jude som varit trevlig eller bara allmänt dryg, in real life menar jag?
Ja. Trevlig och intelligent. Det spelar ingen roll, är en person fortfarande anhängare av den judiska ideologin (=identifierar sig som jude) måste personen hatas.
Citat:
4. Hatar ni bara judar som finns i Sverige eller alla även dom i Israel och resterande världen.
Alla.
Citat:
5. Har ni någon gång tvivlat på att ni har rätt?
Nej. Eller. Innan jag visste så mycket trodde jag kanske inte på allt alla antisemiter påstod. Men det har aldrig hänt att jag vetat nåt och sedan ändrat mig och tyckt det varit ok med folkmord och liknande. "Det kanske är helt ok att mörda mig och alla andra vita ändå? Att medvetet förstöra och förfula vår kultur? Att rasera allt vi byggt under millennier? Varför tycker jag egentligen det är dåligt? Det kanske är bra?" - Nej. Så har jag aldrig tänkt.
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2017-02-01 kl. 16:20.
Citera
2017-03-28, 05:10
  #285
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av new-eurochild
Som rubriken antyder så vänder jag mig till er som har ett horn i sidan till oss judar.

1. Varför gör ni det, det kan ju inte bara vara foliehattsteorin om en konspiration att ta över världen?

2. Hatar ni judar mer än t ex, Albaner, Somalier eller det stora muslimska hotet?

3. Har ni någonsin stött på en jude som varit trevlig eller bara allmänt dryg, in real life menar jag?

4. Hatar ni bara judar som finns i Sverige eller alla även dom i Israel och resterande världen.

5. Har ni någon gång tvivlat på att ni har rätt?
1. Har du möjligtvis egna tankar om den saken? Överraskad ? Oförstående? Oskyldig?

2. Hatar är att ta i. Egenskaper hos alla människor, ja.

3. Vet inte! Frågar ingen, är du Jude.

4. Jag hatar inte Judar jag hatar egenskaper.
Känner du igen några egenskaper hos Judar?
Jag avskyr att Judar enbart tycker synd om sig själva.

5. Har du tvivlat någon gång på varför vissa hatar Judar?

Du måste ju själv veta saker om Judar och hur Judar resonerar om resten av världens människor, eller hur.
__________________
Senast redigerad av goran744 2017-03-28 kl. 05:25.
Citera
2017-03-29, 01:37
  #286
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Nej, det är du som gör bort dig. Givetvis är det judar som ligger bakom mångkulturen. Bevisen för det är fullständigt förödande. Du har ingen statistik som stödjer dig utan den som finns stödjer det jag säger. Bara det faktum att över 70% av judarna i USA röstade på Clinton räcker egentligen. Fast...du kanske menade judarna i Israel? Att de inte vill ha mångkultur där?
John McCain den värsta mångkulturförespråkaren av dem alla var mycket mer populär bland kristna än judar, hur kan du förklara det?
Citera
2017-03-29, 11:20
  #287
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrow1
John McCain den värsta mångkulturförespråkaren av dem alla var mycket mer populär bland kristna än judar, hur kan du förklara det?


Värre än Obama? Knappast. Och det var mot Obama som John McClown ställde upp.
Citera
2017-03-29, 13:52
  #288
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Värre än Obama? Knappast. Och det var mot Obama som John McClown ställde upp.
Obama hade mycket strängare invandringspolitik än vad McCain ville ha, det är allmänt känt läs på!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback