• 20 751 online
  • 1 129 265 medlemmar
  • 58 584 353 inlägg
  • 1
  • 2
2011-03-19, 22:50
Medlem
Går enbart att logga in för dom med lite högre rank. Vi som är GFT Friend kommer inte åt sidan. Är det pga arbetet med den nya designen som det inte fungerar för alla?
Citera
2011-03-19, 22:54
Medlem
Brulizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Går enbart att logga in för dom med lite högre rank. Vi som är GFT Friend kommer inte åt sidan. Är det pga arbetet med den nya designen som det inte fungerar för alla?
Ja
Citera
2011-04-01, 15:16
Medlem
Hej!

Någon som vet hur man kommer in till deras irc? adress?

Tack!
Citera
2011-04-02, 09:49
Medlem
ettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibbelit
Hej!

Någon som vet hur man kommer in till deras irc? adress?

Tack!

Här
Citera
2011-05-17, 01:55
Medlem
NightWalker1s avatar
om man är medlem på GFT vad krävs då för att man ska kunna bjuda in någon?
Citera
2011-05-17, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
om man är medlem på GFT vad krävs då för att man ska kunna bjuda in någon?

Donor eller någon av de högre användarklasserna. What.CD ger ju ut inf med GFT-invites till powerusers just nu.
Citera
2011-05-17, 11:00
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krukstah
Donor eller någon av de högre användarklasserna. What.CD ger ju ut inf med GFT-invites till powerusers just nu.
jo det vet jag, men vad krävs för att bli en av de högre klasserna då?
Citera
2011-12-26, 01:21
Medlem
micimaoss avatar
Kan någon skriva Gft's Irc jag vill kontakta admins, angående mitt konto..
tack i förhand
Citera
2013-01-24, 17:08
Medlem
Någon som vet vad som händer med GFT? Tydligen problem med donationer (kanske för så få medlemmar?) Men senast så kunde man se att det var finaniserat till ett datum som var i februari nu helt plötsligt står det 19 januari som redan är försent...
Citera
2013-01-24, 17:13
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0sty
Någon som vet vad som händer med GFT? Tydligen problem med donationer (kanske för så få medlemmar?) Men senast så kunde man se att det var finaniserat till ett datum som var i februari nu helt plötsligt står det 19 januari som redan är försent...

Enligt deras massutskick så vädras det pengar för att kunna betala servern/servrarna.

Unfortunately, its time to say goodbye unless we can cover server costs. Simple as that.

Detta är dock ingen större nyhet när det gäller inom en torrenttrackers.
Citera
2013-01-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Enligt deras massutskick så vädras det pengar för att kunna betala servern/servrarna.

Unfortunately, its time to say goodbye unless we can cover server costs. Simple as that.

Detta är dock ingen större nyhet när det gäller inom en torrenttrackers.

Sant men GFT har ändå hyfsade pre-tider och ratioless så skulle man öppna upp för lite fler medlemmar så kanske man hade haft lättare att underhålla det hela.
Citera
2014-06-20, 02:16
Medlem
glömt mitt pw till sidan, och när ja kör recover så står det bara error och att jag skall snacka med en admin. men hur fan får ja tag på dom då ja inte hittar nå irc lr något?

nån som har koll?
Citera
  • 1
  • 2