• 1
  • 2
2011-03-19, 20:33
Medlem
Jag hittade ingen sådan här tråd efter lite sökning

Saker som irriterar mig

När man öppnar kylskåpet och det är tomt
Toapappret är nästan slut
När man väntar på post och inser att det är Bring som delar det.
När man har glömt bankkortet kvar i internetdosan och ska betala
När folk som inte ska köra bil får för sig att ge sig ut på vägarna
Inga batterier i fjärrkontrollen
När man har hittat en optimal position i soffan och måste sträcka sig för att nå chipsskålen
När man blir för trött för att sova
När det har snöat och ingen har trampat upp sin genväg vilket gör att man måste gå runt eller trampa upp en ny väg och bli blöt om fötterna
När man vaknar och fortfarande är full
2011-03-19, 20:37
Medlem
CokaColas avatar
när man bajsar/pissar ner sig.
2011-03-19, 20:38
Medlem
Folk som stannar framför rulltrappan.
2011-03-19, 20:38
Medlem
Happoradios avatar
Kommer bara bli ytterligare en list-tråd.
...Men för att bidra så:

När folk kör på tok för långsamt i vänster körfält -.-'
2011-03-19, 20:40
Medlem
Människor som sitter och är GLADA på bussen på väg till jobb eller skola. HÅLL KÄFTEN OCH VAR MISSNÖJDA SOM ALLA ANDRA ERA JÄVLA SVIN. Jag tar hellre en mobilfjortis isåfall.
2011-03-19, 20:41
Medlem
pinochios avatar
Folk som går framför en på trottoaren och inte kan bestämma sig vilken sida de ska gå på... Vilket gör dom nästan omöjliga att passera
2011-03-19, 20:50
Medlem
Kaptenenjons avatar
Kärringar i matbutikerna som placerar sina kundvagnar mitt i gångarna medan de tar god tid på sig att plocka åt sig diverse frukter och annat.
2011-03-19, 20:50
Medlem
akvarells avatar
När folk kör på tok för långsamt i vänster körfält -.-'[/quote]

Håller helt med! Detta är med stor vinstmarginal det mest irriterande i min vardag, flytta på er sniglar!
2011-03-19, 21:28
Medlem
stettler...s avatar
HEMMA: man kommer hem efter en jobbig dag och har mycket kvar att göra, mobilen ringer inte trots att jag ställt larmet och de oändligt långa reklamerna på tv. småsaker men irriterande

UTE: när det står att tågen är 2 min sena men kommer 5 min sent, idioter som springer precis förbi från ingenstans och in i tåget (de kommer ofta från väntbåsen och tränger sig före när
man själv artigt väntar ute på avstigande, när spärrarna inte öppnas, idioter i rulltrappan som inte fattar höger vänster regeln och idioter som skyndar förbi och sen inte kommer förbi folkmassan och tränger sig före mig och till sist dårar som vänder i tågen när det inte finns plats.

fan det är lokaltrafiken som har gjort mig till en människohatare.
2011-03-19, 21:54
Medlem
dom som ligger framför en och kör 80 på 90väg, 65 på 70väg, 45 på 50väg, osv.
2011-03-19, 22:01
Medlem
Tournis avatar
Enkelfilig väg där en idiot kör i 10 km/h lägre hastighet än utsatt (detta vid god väglag). Folk som skriker i telefonen eller spelar musik på mobilen i kollektivtrafiken.

En annan klassiker är när man inser att snuset börjar ta slut och man känner att man bara inte orkar handla. Framförallt då man har oturen att vara bakfull och inte kan ta bilen.
2011-03-19, 22:18
Medlem
nehe..s avatar
När man har kommit igång i duschen och inser att schampot är slut, så man måste ut ur den varma duschen och hämta nytt.
När man ber om kallt vatten och får ljummet tillbaka.
När man byter jacka och glömmer nycklarna i den andra.
När laddaren till datorn håller på att ta slut och laddaren ligger i rummet längst bort.
När tillbehören till maten du tänkt göra inte finns hemma.

• 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in