2011-03-19, 05:30
Bannlyst
Jag har precis flyttat tillbaka till Skandinavien efter många år ute på kontinenten så jag har inte använt jeans på länge (eftersom jag haft kostym på jobbet) och shorts /chinos på fritiden.

I alla fall nu är jag här och behöver köpa nya kläder för att passa in, och jag minns att när jag var ung (90talet) så var Diesel jeans sköna och snygga och bra kvalitet. Levis har aldrig gått hem hos mig då det känns så onaturligt av någon anledning.

Så jag tänkte bara kolla om Diesel brallor är något folk köper fortfarande och om de håller god kvalitet som "back in the days" ?

Känner mig lite som han killen i filmen som kom upp ur sin bunker efter 20 år eller något mitt i los angeles
Citera
2011-03-19, 05:33
Medlem
Angeliques avatar
Nja..det var länge sedan de paltorna var i ropet men om du fortfarande gillar dem så behåll dem men helst bara när du är hemma och lökar..
Citera
2011-03-19, 05:34
Medlem
Denoms avatar
Dieseljeans är inte detsamma som Dieseljeans. Lite mer specifik går det att vara.
Citera
2011-03-19, 05:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Nja..det var länge sedan de paltorna var i ropet men om du fortfarande gillar dem så behåll dem men helst bara när du är hemma och lökar..

ska köpa nytt så har inget att behålla Vad ska man köpa då?
Citera
2011-03-19, 05:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Dieseljeans är inte detsamma som Dieseljeans. Lite mer specifik går det att vara.

jag tänkte mer på brand image här
Citera
2011-03-19, 06:22
Moderator
Allaballawallas avatar
Folk springer i princip runt i samma märken i Sverige som i Oslo, trots att de är "långt" efter med modet (Det är nämligen de flesta svenskarna också; även i stockholm.)...

Svajja in på Oslo City, Paleet eller något annat centralt shoppingcenter så hittar du nog åtminstone något.
Citera
2011-03-19, 08:47
Medlem
thunderstuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Folk springer i princip runt i samma märken i Sverige som i Oslo, trots att de är "långt" efter med modet (Det är nämligen de flesta svenskarna också; även i stockholm.)...

Mode är väl det som är inne, mao det som en klar majoritet använder?

Sen så är diesel inget att ha längre! De var tuffa förut men nu har de börjat satsa på en bögigare stil med fula jävla fickor! Var väl ca 8 år sedan jag köpte ett par diesel senast då de var tuffa!
Citera
2011-03-19, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thunderstucked
Mode är väl det som är inne, mao det som en klar majoritet använder?

Sen så är diesel inget att ha längre! De var tuffa förut men nu har de börjat satsa på en bögigare stil med fula jävla fickor! Var väl ca 8 år sedan jag köpte ett par diesel senast då de var tuffa!

Vad är najs nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in