Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-03-18, 21:21
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jaha du visste om bägge veckorna och insåg då inte att det var två varningar eftersom det borde ha varit en månad andra gången? Mer rätt nu?

Du fick först en vecka och sen en vecka till och sen permbann?

Eller fick du en veckas varning och sen permbann?

det

Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Så om jag har fattat det rätt så siktade du på att få ytterliggare en varning och bli avstängd en månad, men det felade i början och du blev istället avstängd permanent? Vilka ambitioner du verkar ha...

precis



EDIT: en helt seriöst fråga, är vissa mods automatgenereade svar såsom "Emma" från ebay? D.v.s. sitter jag möjligtvis och skriver till en påhittad person som får error när den inte kan svara och börjar babbla om andra grejer?
__________________
Senast redigerad av arkimedes33 2011-03-18 kl. 21:24.
Citera
2011-03-18, 21:23
  #38
Avstängd
Yoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkimedes33
det

Okej, och den andra varningen var för att? Var det en 1 nånting eller ohörsamhet?
Citera
2011-03-18, 21:27
  #39
Avstängd
detta är absurt, ni kan banna mig, räkna inte att se mig här på ett tag och jag kan garantera er att jag skulle vara uppskattad med mina kunskaper och anekdoter.

dock kommer jag droppa in här då och då för att skratta åt fb mentaliteten.

grattis, ni lyckades genom er dumhet få mig att tröttna.
Citera
2011-03-18, 23:07
  #40
Avstängd
helt otroligt, kunde se en anning beklagande i mods senaste pm, det krävdes dock över 10 pm:s och där hälften hade en burdus karaktär och den andra hälften av metaforliknande jämförelse för att få hen att förstå.

nu verkar hens sista livlina vara att jag brytit mot 1.07 "efteråt" och skulle då blivit perm bann men det roliga är att jag knappast skulle gjort nytt konto om de hade skött affären normalt.
Citera
2011-03-19, 03:29
  #41
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkimedes33
helt otroligt, kunde se en anning beklagande i mods senaste pm, det krävdes dock över 10 pm:s och där hälften hade en burdus karaktär och den andra hälften av metaforliknande jämförelse för att få hen att förstå.

nu verkar hens sista livlina vara att jag brytit mot 1.07 "efteråt" och skulle då blivit perm bann men det roliga är att jag knappast skulle gjort nytt konto om de hade skött affären normalt.
1.07 har du inte brutit mot såvida du inte postat i någon annan del än "Om Flashback". Det är okej att skapa ett konto om man måste rådfråga gällande sin avstängning.


Edit: Kollade dina inlägg. Verkar som att du gjort två inlägg utanför denna delen vilket inte är tillåtet
Citera
2011-03-19, 12:57
  #42
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
1.07 har du inte brutit mot såvida du inte postat i någon annan del än "Om Flashback". Det är okej att skapa ett konto om man måste rådfråga gällande sin avstängning.


Edit: Kollade dina inlägg. Verkar som att du gjort två inlägg utanför denna delen vilket inte är tillåtet

Man får väl bara posta i Feedback om man är avstängd? Inte i Om Flashback.
Citera
2011-03-19, 13:13
  #43
Medlem
core_s avatar
Tråd flyttad till feedback samt upptaget till outlaw

/Mod
Citera
2011-03-20, 15:28
  #44
Medlem
core_s avatar
Förfarandet är korrekt. Du hade två tidigare varningar, en för ohörsamhet samt en för 1.01. Ditt konto är således bannlyst och du är välkommen att söka amnesti om sex månader.

Även detta konto kommer att stängas av för 1.07, vilket är en regel jag föreslår att du läser
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback