Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-09-12, 20:20
  #1
Medlem
zganders avatar
Har precis avslutat min kur på 500 mg susta och 400 mg Deca 12 veckor. Nu undrar jag hur långt tid tar det innan alla finnarna försvinner hade inte så stora problem med det på förra kuren, men nu e det ungefär 150 st mysiga saker på axlarna och ryggen som tur inte i ansiktet finns där något medel som tar bort detta eller hjälper en att få bort det! Clomid kan ge finnar ochså eller har jag fel? Börjar med dom om två veckor!
Citera
2004-09-12, 20:44
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zgander
Har precis avslutat min kur på 500 mg susta och 400 mg Deca 12 veckor. Nu undrar jag hur långt tid tar det innan alla finnarna försvinner hade inte så stora problem med det på förra kuren, men nu e det ungefär 150 st mysiga saker på axlarna och ryggen som tur inte i ansiktet finns där något medel som tar bort detta eller hjälper en att få bort det! Clomid kan ge finnar ochså eller har jag fel? Börjar med dom om två veckor!


svårt och få bort finnar på rygg o axlar med krämer av alla dess slag utan det bästa medlet är nog att sola solarium några ggr i veckan..

el Besöka Lokal läkare så han skriver ut Tetracyklin, el lik.
Det är på recept men det brukar räcka med att ringa så skriver dom ut och skickar till dig om du har tur.
Citera
2004-09-12, 21:17
  #3
Medlem
%s avatar
Du kan testa Retin-A men det blir dyrt att behandla hela ryggen annars sola mycket det brukar hjälpa. Clomig ger oxå finnar.
Citera
2004-09-12, 21:32
  #4
Medlem
Ja du kommer få ännu mer finnar efter kur. Både clomid och Nolva bidrar till det.
Citera
2004-09-12, 21:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Ja du kommer få ännu mer finnar efter kur. Både clomid och Nolva bidrar till det.

Jag har haft problem med finnar innan jag började kura så man blir lite irriterad när det kommer mer som sagt. Men Sola är ett bra anternativ, Tror nog att farbror Doktor förstår rätt snabbt vad det handlar sig om åxå om man besöker läkare..

Finns ju många myter om finner åxå som chaklad och grejer.. är det sant o finns det mer saker man ska hålla sig ifrån? kul o veta bara..
Citera
2004-09-12, 23:18
  #6
Medlem
El Zorros avatar
Fixa lite roacutan så blir du av med problemen, ger en del andra biverkningar dock.
Citera
2004-09-12, 23:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
Jag har haft problem med finnar innan jag började kura så man blir lite irriterad när det kommer mer som sagt. Men Sola är ett bra anternativ, Tror nog att farbror Doktor förstår rätt snabbt vad det handlar sig om åxå om man besöker läkare..

Finns ju många myter om finner åxå som chaklad och grejer.. är det sant o finns det mer saker man ska hålla sig ifrån? kul o veta bara..

Jo jag vet hur det är. Andra saker? Ja fett är också en stor bidragande orsak till finnar. Så ät så "ren" mat som möjligt. Bra fetter.
Citera
2004-09-12, 23:36
  #8
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Fixa lite roacutan så blir du av med problemen, ger en del andra biverkningar dock.


Den är stark för levern så ihop med en kur kanske det ska användas försiktigt. Jag har fått ett par trissta finnar i ansiktet!
Citera
2004-09-13, 01:00
  #9
Medlem
Alladins avatar
Ngn som har listade bieffekter på Retin-A?
Hur är doseringarna...eller ja, hur länge räcker en tub?
Citera
2004-09-13, 09:34
  #10
Medlem
%s avatar
Jag körde retin-A i slutet av min förra kur. Märkte inga som hest bieffekter förutom att man luktade som en kinesisk lumphandel p.g.a parfymen i den. Men lukten försvann fort. Tuberna är väldigt små men man behöver inte så mycket. Räcker med en liten klick för hela nyllet. Jag uppskattar att en tub kan räcka en månad vid daglig behandling.
Citera
2004-09-13, 17:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av %
Jag körde retin-A i slutet av min förra kur. Märkte inga som hest bieffekter förutom att man luktade som en kinesisk lumphandel p.g.a parfymen i den. Men lukten försvann fort. Tuberna är väldigt små men man behöver inte så mycket. Räcker med en liten klick för hela nyllet. Jag uppskattar att en tub kan räcka en månad vid daglig behandling.


Vars Köper man sånt där nån stanns då?
Citera
2004-09-13, 17:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Jo jag vet hur det är. Andra saker? Ja fett är också en stor bidragande orsak till finnar. Så ät så "ren" mat som möjligt. Bra fetter.

Ne menade just bara om det är mer än Choklad som man skulle hålla sig borta ifrån.. Finns ju så mkt onyttigt man stoppar i sig ibland på helgerna m.m

Bra fetter, har du nå bra exempel på det o onyttiga fetter man kan byta ut?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback