Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2004-10-02, 19:31
  #73
Medlem
SAMSONs avatar
orka tjafsa om vilket forum är bäst
Citera
2004-10-02, 19:43
  #74
Avstängd
2io2ios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst_Busch
Forumhuset är ett skitställe. Samma gamla slöa moderatorer och ett trist upplägg. Dessutom har de jagat bort två av deras tyngsta debattörer, Cosmiq och Germania, på en väldigt kort tid. Det säger nog mycket om forumets kvalité
Av mina ca. 2timmars surfande på FH verkade knappast Germania eller Cosmiq vara "tunga debattörer". Cosmiq speciellt, verkade vara den sämsta forumisten jag någonsin skådat. Med uttryck som "zoggande" och "zoggar" (syftande på konspirationen ZOG) gör han bara att smilbanden drar.
Citera
2004-10-03, 19:51
  #75
Medlem
Cosmiqs avatar
Vad kaxar du om? Har du svårt att fatta vad zog är?

Nu gör jag hursomhelst comeback här. Jag är lack på moderatorerna på FH. Det är samma tugg hela tiden och rätt lågt till tak, speciellt om man skämtar om böjelsen att knulla kineser som vissa moderatorer har.
Citera
2004-10-13, 16:54
  #76
Medlem
Arons avatar
Cosmiq din lakritstomte

Bästa tråden som jag har skapat någonsin
Citera
2005-02-15, 09:28
  #77
Medlem
Cosmiqs avatar
Vilken tråd var det? Salomon version 1?
Citera
2005-02-19, 12:02
  #78
Medlem
Relays avatar
Forumhuset är igång igen.
Med Vänliga hälsningar från Relay.
Citera
2005-02-19, 12:24
  #79
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Forumhuset är igång igen.
Med Vänliga hälsningar från Relay.
Det var tråkigt att höra.

Nej, tvärtom naturligtvis. Nu slipper vi ohyra som drällt omkring i vårt hus, stalinister m fl.
Citera
2015-04-10, 07:02
  #80
Medlem
Larseverts avatar
Vila i frid forumhuset.
Citera
2015-05-18, 13:01
  #81
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsevert
Vila i frid forumhuset.

Där fanns en del f d fb-profiler, t ex thompa.

Trist att de gamla klassiska forumen dör ut. Bloggar har tagit över, forumen dör ut.
Citera
2017-10-30, 12:09
  #82
Medlem
Larseverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Där fanns en del f d fb-profiler, t ex thompa.

Trist att de gamla klassiska forumen dör ut. Bloggar har tagit över, forumen dör ut.

Nu har även debatthuset stängt, debatthuset var ju en avknoppning från forumhuset. Det är lite trist, intresset för de klassiska forumen är som sagt lågt. Ett flertal av de jag hängde på är nu borta, men det var å andra sidan åratal sedan jag skrev något.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback