Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-16, 14:07
Bannlyst
jag blev så jävla cp av min SSRI medicin att jag köpte kemisk kastrering online..

fick feta biverkningar av denna också fick någon sjuk ide bara att fick för mig en massa kroppsliga saker.

En fråga kan det bero på SSRI att man gör så sjuka saker med sig själv..
jag har även svårt att kontrollera mina impulser ,manier eller sjuka fixeringar..
Citera
2011-03-16, 16:04
Medlem
F-U-2s avatar
Oj, kemisk kastrering alltså...
En fråga bara, hur länge har du käkat ditt SSRI?
Inkörningen på såna tabl är ibland inte att leka med...
Själv så har jag också erfarenheter av den typen av medicin och för mig tog inkörningen på dom ca 10 jävulska veckor!
Hade aldrig tidigare varit sån som skar mig å såna grejer, men tappade ett vinglas när jag diskade i början av medicineringen och fick brytet totalt, tog skärvorna och skar sönder armarna.
Sen fortsatte jag med det så snart känslorna bubblade över... Det pågick under ca 1 år, fast mer å mer sällan.
Så för mig, nog fan hade det självskadande biverkningar och problem med impulskontroll...
Fast jag har inte hört nåt om just såna biverkningar är vanliga faktiskt, så jag trodde bara att det var jag
Citera
2011-03-19, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F-U-2
Oj, kemisk kastrering alltså...
En fråga bara, hur länge har du käkat ditt SSRI?
Inkörningen på såna tabl är ibland inte att leka med...
Själv så har jag också erfarenheter av den typen av medicin och för mig tog inkörningen på dom ca 10 jävulska veckor!
Hade aldrig tidigare varit sån som skar mig å såna grejer, men tappade ett vinglas när jag diskade i början av medicineringen och fick brytet totalt, tog skärvorna och skar sönder armarna.
Sen fortsatte jag med det så snart känslorna bubblade över... Det pågick under ca 1 år, fast mer å mer sällan.
Så för mig, nog fan hade det självskadande biverkningar och problem med impulskontroll...
Fast jag har inte hört nåt om just såna biverkningar är vanliga faktiskt, så jag trodde bara att det var jag

har käkar SSRI under många år 8 år kanske från och till eller mera minns icke..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in