Avicii's remix är den enda bra där. David Guetta har gjort sjukt dåliga låtar på sistone, massa monotona dropbeat. Liar Liar-remixen, vilket är den man hörde först på Youtube däremot, där har vi en remix bättre än originalet!
Avicii's remix är den enda bra där. David Guetta har gjort sjukt dåliga låtar på sistone, massa monotona dropbeat. Liar Liar-remixen, vilket är den man hörde först på Youtube däremot, där har vi en remix bättre än originalet!
Sick individuals remix är helt okej (stundtals), den ända delen av remixen jag gillar är dock 2:05-2:35.
älskar verkligen den här låten, vet inte riktigt om det är avicii's egna än, men han har spelat de tpå några set på senare dar. Från 00:00 till 1:00 är den så jävla vacker eller hur man vill uttrycka det
Det börjat närma sig, remix-plattan! Jag trodde inte jag skulle bli så taggad, men tack vare att Addicted to You-remixen börjar bli bättre och bättre varje gång jag hör den vill jag ha resten av remixarna!
Hey Brother är bara Hey Brother i tidigt skede där Salem sjunger, den är dessutom ihopmixad med Avicii's otroligt gamla och osläppta låt "Fuck The Music": https://soundcloud.com/chubbybeavers...c-original-mix. Ingen omöjlighet är det är denna "remix" som släpps. Det återstår att se.
Som någon redan har konstaterat så är Lay Me Down mixad tillsammans med hans Make My Heart-remix som han i vanliga fall brukar mixa tillsammans med Wake Me Up. Tvivlar starkt på att det är denna som släpps.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!