Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-15, 21:17
  #1
Medlem
Tja!

Tänkte höra vad ni på forumet här tycker. Det är så att jag köpte en Samsung Galaxy S för 3000 igår, det var att den var ett returex som varit inne på teknisk service och nu sålts för nedsatt pris.

Grejen är den att jag börjar ångra mig lite grann dels på grund av att den har varit inne på service tidigare samt för att telefonen ändå är ca 1 år gammal. Den kommer antagligen inte heller få några nya uppdateringar heller.

Vill lägga mig runt 3000 och funderar på om det är värt att vänta på t.ex några av de nyare telefonerna som kommer ut i ungefär samma prisklass. Typ SE neo, LG optimus black och till och med LG 2X som antagligen kommer att sjunka i pris efter att den kommit ut.

Vad tror ni?

Sjukt tacksam för svar, har lite beslutsångest
Citera
2011-03-15, 21:24
  #2
Medlem
penol700s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemal88
Tja!

Tänkte höra vad ni på forumet här tycker. Det är så att jag köpte en Samsung Galaxy S för 3000 igår, det var att den var ett returex som varit inne på teknisk service och nu sålts för nedsatt pris.

Grejen är den att jag börjar ångra mig lite grann dels på grund av att den har varit inne på service tidigare samt för att telefonen ändå är ca 1 år gammal. Den kommer antagligen inte heller få några nya uppdateringar heller.

Vill lägga mig runt 3000 och funderar på om det är värt att vänta på t.ex några av de nyare telefonerna som kommer ut i ungefär samma prisklass. Typ SE neo, LG optimus black och till och med LG 2X som antagligen kommer att sjunka i pris efter att den kommit ut.

Vad tror ni?

Sjukt tacksam för svar, har lite beslutsångest

Gingerbread kommer till Galaxy s under våren, efter det vet ingen vad som händer... förmodligen inte mycket.
Jag är hur nöjd som helst med min och den enda luren jag skulle kunna tänka mig att byta ut den mot är Nexus S, vilket är i princim samma telefon, fast utan touchwizlarvet.

Tycker inte att du gjort en dålig affär då priset på begagnade Galaxy s-lurar ligger runt 3000:-
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback