Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-15, 13:45
  #1
Medlem
Dexter80s avatar
Jag försöker i snitt träna fyra gånger i veckan (har emellanåt obekväma arbetstider, natt tex) men vill nu maximera träningen såhär innan sommaren och då undrar jag hur jag bäst går tillväga? Jag brukar köra kond träning på mellan 30-40 min varje gång (jogga/crosstrainer) ibland utomhusjogg/promenad när jag inte har tid för gymmet eller det för en gångs skull är ok väder. Så jag kör på med kond trän och alltid styrketräning på det, pass som power eller box har jag provat, är inget för mig. Jag kör ben, axlar, rygg, armar, axlar och mage, dock inte allt på samma gång och dag, men nu behöver jag hjälp med att lägga upp styrketräningen så den blir mer effektiv. Vilka muskelgrupper är bäst att kombinera, vilka ska jag inte köra samma dag osv? Tål att tilläggas, jag är tjej, tycker det är fint att vara vältränad och är noga med vad jag äter. Använder också kreatin sen ca två mån tillbaka. Längd 166 cm, vikt ca 56 kg. Jag ser mig själv som hyfsat fit, om man kollar spegeln. Men inget är så bra så det inte kan bli bättre... Tacksam för era svar!

/Dexter
Citera
2011-03-15, 13:47
  #2
Medlem
R3bar
Citera
2011-03-15, 13:48
  #3
Medlem
Varför äter du Creatin?
Citera
2011-03-15, 13:53
  #4
Medlem
Dexter80s avatar
Det var ett tips jag fick av en som varit en hejare på träning, att det skulle ha en positiv effekt gällande uthållighet och prestation, är det fel ?
Citera
2011-03-15, 13:59
  #5
Medlem
Skirks avatar
Läs klistrade trådar angående träningsschema. Låter tråkig när jag skriver det, men det är mitt bästa tips
Citera
2011-03-15, 14:16
  #6
Medlem
Dexter80s avatar
Var hittar jag lättast dessa? Jag är ny användare här på Fb.
Citera
2011-03-15, 15:24
  #7
Medlem
Skirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter80
Var hittar jag lättast dessa? Jag är ny användare här på Fb.

Högst upp bland alla ämnen. Här har du en stor tråd som kan vara nyttig: https://www.flashback.org/t381988
(högst upp bland ämnena i just den här forumsdelen då)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback