Citat:
Ursprungligen postat av Kieth W
Chockad.
Jag skall göra ett sista undantag för dig, innan jag lämnar denna varbörd du skapat.
Du bör bereda dig på hårda ord, för nu är jag förbannad på din idioti!!
Du har med all tydlighet visat att du inte VET ETT SKIT om flygplan, missiler, byggnader, hållfasthet, kråckvåld och dess inverkan på strukturer. Ja du kan antagligen inte ens läsa innantill eller hantera en tumstock.
Du nöter vidare om hålets storlek i sin övre del, men drar in att planet är bredare i bottenpartiet och därför omöjligt kan ha gått in. Är du helt korkad?? Dt har hur många gånger som helst både i text och bilder påtalats för dig att hålet är betydlig bredare i området UNDER fönstren, i bottenvåningen!!!!!!!!!!!!!!!! DÄR KAN PLANETS BREDARE PARTI LÄTT GÅ IN!!!!!!!! Detta faktum har du inte ens NÄMNT fast vi tydligskrivit det till dig länge nu!!!!! Har du överhuvudtaget läst nåt som vi skrivit?????
Du påstår att hålet i C-ring skulle vara missilens utgångshål, JA MEN VAR ÄR MISSILEN DÅ????????????????????? Ska inte den ligga där då???????? Den kan väl för fan inte upphöra att existera precis när den gjort hålet?????
FAKTA ÄR ATT EN MISSIL I DET NÄRMASTE TOTALFÖRINTAS DÅ DEN BRISERAR, INGET SOM KAN SLÅ ETT SÅNT HÅL I EN VÄGG BLIR KVAR!!!! OCH OM DEN BRISERAT PRECIS VID HÅLET SÅ HADE HALVA FASADE FÖRSVUNNIT OCH RASERAT HELA BYGGNADEN I DET OMRÅDET. oM MISSILEN BRISERAT MOT YTTERFASADEN HADE DET INTE BLIVIT NÅGRA SKADOR I MITTEN AV BYGGNADEN, ELLER I C-RING. hADE DEN BRISERAT MIT I BYGGNADEN, SOM DEN SKALL GÖRA, SÅ HADE DET INTE FUNNITS NÅGRA SÅDANA SKADOR PÅ YTTERFASADEN SOM DET NU BLEV, OCH HELLER INGET SÅDANT HÅL I C-RING.
KAN DU TA DETTA TILL DIG OCH BEGRIPA NÅT FÖR EN GÅNG SKULL????
Det FINNS skador och märken på fasaden från både vingar motorer och stjärtfena, och detta har jag påvisat MÅNGA gånger nu, men du VÄGRAR ens ta i detta, fast vi TYDLIGT och DIREKT skrivit det till dig, samt visat det på bild. Hur i helvete tror du att fasaden längst upp ovan mot takkanten kan vara intryckt och nästan raserad om inte strärtfenan träffat där????????????????? Positionen på skadan passar utmärkt med stjärfenans av naturliga skäl fortsatta färd då nosen mosades mot och raserade fasaden.
Det FINNS ett hål efter vänster motor, vilket jag FLERA GÅNGER skrivit och visat. ÄNDÅ SÅ HAR DU INTE FATTAT DET OCH NÖTER VIDARE SOM EN IDIOT om att det inte finns hål bla.... bla.... bla......
Det FINNS tydliga skador på fasaden orsakade av höger motor, vilket jag FLERA GÅNGER VISAT DIG!!! Men det har du inte ens nämnt, bara förtigit.
Det FINNS massor med bråte från planet där det skall finnas enligt naturens och fysikens lagar, mot väggen på gräsmattan på taken mm mm mm. Vingarna kan knappast ha blivit mer än splitter och småskrot då de mer eller mindre pulvriseras om de råkar ut för en stenhård betongvägg i 700 Km/h. Liknande totalförintelse kan man ofta se vid krascher av andra fordon i hög fart mot stabila strykturer som t ex bropelare mm. Begriper du inte detta bör du hålla käften i diskusioner där ditt kunnande inte har den nivå som krävs.
Hade du rätt erfarenhet och kunnande så skulle du även begripa att när planet mosade ytterväggen så mosades det även själv, och därmed blir delar av dess struktur veckare och söndertrasad. Att då en eller flera pelare innanför ytterväggen kan sköra genom planet som genom smör är INGET märkligt!!! Man kan se betydlig märkligare saker än det bara man studerar vad som kan hända en gevärskula som på sin väg genom en djurkropp träffar fastare vävnader så som mjukt brosk eller ben. Då kan en mantlad kula av hård metall deformeras och splittras till oigenkännlighet och ändra riktning mm. Och vad jag vet är brosk och ben normalt mjukare än betong och och stål. Så att du ens kommer på denna idiotiska tanke att en pelare i öppningen skulle bevisa att det inte var ett plan, bevisar bara ännu en gång att du är både naiv och totalt okunnig om det vi diskuterar.
Och ta och lägg av med 87 smileys i dina inlägg, det även det tyder bara på att det är en fåntratt som yrar.
Ärligt talat har jag fan inte träffat på en mer korkad och okunnig manisk person än dig på ett forum, ja inte ens i verkligheten trots att min frus syster jobbade på Beckomberga några år och vi hämtade henne där ibland.....
Jag kan inte annat än tro att du inte är helt frisk i skallen som du betett dig i dina inlägg.
Att vården i sverige var i kris visste jag, men att det var så här illa anade jag inte...
Jag lägger in ett otvetydig bevis på vilka bluffsidor Chockad hämtar sina fabler ifrån.
Titta på bilden Chockad påstår är tagen i den riktning planet flugit in mot Pentagon, och som han säger bevisar att stolparna, 5-6 st, kapades i efterhand mm.
http://66.129.143.7/images/jun2a.jpg
Titta sen på den bild som visar den riktiga flyglinjen planet hade, och som visar vilka stolpar som revs ned.
http://www2.hawaii.edu/~julianr/Aerial_Map_Traj_2px-ft.jpg
Studera nu vägarnas position på bilderna, och man kan tydligt se att den bild Chockad hänger sig åt som bevis, är tagen från en posistion betydligt mer till höger om den verkliga flyglinjen!!!!!
Man har på den bild Chockad länkat från en av sina sidor, medvetet tagit den från fel position eller tagit en bild som bara visar fasaden, och kallat det för att den visar flygvägen, allt för att skapa en illusion att stolpar och annat är oskadat och därmed att ett flygplan är en bluff.
Detta är bara ännu ett bevis att det är dårar och idioter som producerar och tror på sådana teorier och falska vridna fakta.
Hur stor trovärdighet har Chockad, och dessa sidor nu då!? Brallorna nere eller......
Nu skall jag inte skriva fler inlägg i denna tråd, då det är meningslöst att diskutera med en mindre vetande. Jag skall bara luta mig tillbaka och garva åt dina idiotiska inlägg.
>>Det har hur många gånger som helst både i text och bilder påtalats för dig att hålet är betydlig bredare i området UNDER fönstren, i bottenvåningen<<
Ge mig då en bild där man ser att hålet är betydligt bredare i bottenvåningen!
Apropå missilen, tror du att Pentagonansvariga är så dumma att de visar upp bevismaterialet...?
Om det däremot hade varit frågan om nosen och flygkroppen som hade tagit sig ut genom C-ringen, så hade man legat som iglar runt vraket och tagit tusentals bilder på det...
Apropå missilen som sköts in, är det månne resterna av missilen som Pentagonpersonal smått generat lomar iväg med här:
http://perso.clubinternet.fr/mouv4x8/11Sept01/A0002_347704_Are_they_removing_missile.html
Apropå "planets" färdväg, så är du ute och cyklar igen!
Kolla här vad Lee Evey sa om "planets" färdväg den 14:e September, vilket är den officiella doktrinen:
http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/missile_en.htm
Stämmer exakt överens med bilden jag länkade till...
Inte en nerriven lyktstolpe...
Sedan, gott folk, titta på fasaden efter missilträffen; ser ni några tydliga hål i fasaden efter motorerna, vingarna och stjärtfenan...?
Ser ni några rutor som har pajat runtom det där 3,5 meter stora hålet?
Eller flygplansskrot på gräsmattan...?
http://80.67.174.60/citoyens/numero13/pentagone/images/facade-intacte-hte-def1.jpg
Tänkte väl det...

8)