Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-15, 08:06
  #1
Medlem
Är verkligen förvirrad och det är verkligen en köttmarkn ad nu när man bestämt sig för att köpa en smartphone...
Kommer troligtvis välja en av följande mobiler:
- HTC Desire HD
- LG Optimus 2X P990
- Sony Ericsson Xperia arc/neo
- Samsung GT-i9100 Galaxy S II

Vilken hade du valt och varför? Berätta och ge mig alla typer av råd och rekommendationer... I nu läget känns det som jag inte "vågar" köpa en LG, då LG inte känns som ett naturligt mobiltelefon val eller har jag fel?... Sony Ericsson är det många som inte är så nöjda med, så det känns inte jäte intressant.... Men som sagt är helt nollställd och har inte en aning....

Det jag främst vill ha är:
- En grymt bra surfmobil.
- En relativ stor pekskärm.
- Vill kunna se både tv och film i mobilen.

Så snälla snälla hjälp mig i denna djungel.. Vilken hade Ni valt? Eller Ni kanske vill rekommendera någon annan? Är tacksam för all hjälp.....

Tack på förhand

/ Johan
Citera
2011-03-15, 08:15
  #2
Medlem
Skullheads avatar
Galaxy S II, har i9000 och det är utan tvekan bästa mobilen jag någonsin testat, friheten med android i det formatet med den prestandan, ja jävlar. Sen är ju 2an bättre så därför hade jag valt den
Citera
2011-03-15, 08:45
  #3
Medlem
cdxz11s avatar
Är otroligt nöjd med min DHD, otroligt bra mobil med skön skärm!
Citera
2011-03-15, 09:30
  #4
Medlem
kimmelimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Galaxy S II, har i9000 och det är utan tvekan bästa mobilen jag någonsin testat, friheten med android i det formatet med den prestandan, ja jävlar. Sen är ju 2an bättre så därför hade jag valt den

Håller med till 100! Är med helnöjd med min i9000 och tror abolut tvåan blir grym!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback