Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-11, 11:28
  #1
Medlem
hur ser ett bra Steorid schema ut????????
Citera
2004-09-11, 12:08
  #2
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxi666
hur ser ett bra Steorid schema ut????????
kolla in den här länken:

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=145807
Citera
2004-09-11, 13:30
  #3
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxi666
hur ser ett bra Steorid schema ut????????

Hmm... beror ju på vad du vill ha ut av kuren. Du har väll kurat flera ggr innan Maxi666?
Citera
2004-09-11, 20:26
  #4
Medlem
haha ja klart jag har...:P
jag vill få ut VOLYM så snabt så möjligt förstås...
jag körde typ 3-4 delar på dag 1, sen dag 2 dom andra som blir över , sen på dag 3 (onsdag) kör jag det passet jag körde på dag 1 sen andra dagen samma pass som dag 2 , sen så tvärtom hela tiden..... mån-fredag .. vilar lördag.. kör lite på söndag oxo
Citera
2004-09-11, 21:21
  #5
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxi666
haha ja klart jag har...:P
jag vill få ut VOLYM så snabt så möjligt förstås...
jag körde typ 3-4 delar på dag 1, sen dag 2 dom andra som blir över , sen på dag 3 (onsdag) kör jag det passet jag körde på dag 1 sen andra dagen samma pass som dag 2 , sen så tvärtom hela tiden..... mån-fredag .. vilar lördag.. kör lite på söndag oxo

Låter som att du tränar för mycket och av den anledningen kommer du inte öka i volym...träning bryter ner och vila och mat bygger upp...kör själv 4-split schema dvs träning varannan dag och då blir det samma muskelgupp var 8:e dag och det funkar för volym och styrka...kan rekomendera detta upplägg om du vill bli stor snabbt...samt så bör du ligga på 5-6000 kcal/dag och mycket protein...då lär du bli stor som en *tjur*
Citera
2004-09-11, 21:36
  #6
Medlem
Alladins avatar
Träningsschema menar du alltså, trodde definitivt du menade doseringar och prepp.
Ja, dela upp kroppens muskelgrupper på 4-5dagar.
Kör samma muskelgrupp 1-2ggr per vecka max.
Du kan ju köra en fyradagars split och ha femtedagen som komplettering av "lackande" muskelgrupp/grupper.

Lägg av att träna som du gör alltså, för nu tränar du för mkt och samma muskelgrupper för ofta.

Edit: Finns flera trådar med bra träningsschema i träningsforumet. Kolla runt lite där, take care.
Citera
2004-09-12, 22:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxi666
hur ser ett bra Steorid schema ut????????


Ska du inte ta o lära dig träna före du tar prepp ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback