Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-14, 07:07
  #1
Medlem
Kom hem för två veckor sedan från en klassresa med högskolan. Vi var nere i Nice och hade det jättetrevligt. Problemet nu är att det har kommit fram att min bäste polare gjort sig skyldig till följande under resan.

* Våldtäkt på en tjej i paralellklassen.
* Väskstöld på stan
* Allmänn fylla på hotellet
* "Lånat" en bil, tjuvkopplat den och sladdat runt framför en biograf
* Runkat i hotellets lounge kl. 6 i väntan på frukostbuffén och blivit upptäckt av en städerska
* Nitat en portier
* Klottrat på hotellrummets toalett med fet spray.
* Tagit en kvinnlig lärare på brösten (förvisso på ett uteställe, men hon var inte med på det)

Okej, mitt problem är följande. Jag var med och runkade i loungen, och kunde f-n inte tro att det skulle komma personal så tidigt. Då hade jag aldrig gjort det. Hann inte få utlösning till skillnad från polaren, men städerskan pekade ut mig också inför läraren.

Min polare HADE ett rätt ok CV innan denna resa, men nu har han ju skapat sig ett h-e.

Jag som "bara" runkade i loungen och i mitt tycke genomförde en helt okej resa ändå (fick ju inte ens spruta ner golvet utan allt som allt var det bara städerskan som ofrivilligt fick se min pitt), har dock
ett tungt CV från tidigare terminer.

Jag har bl.a:

* Knullat med 2 lärarinnor
* Hällt öl i en tjejs ryggsäck
* Visat kuken för en 60-årig mattanta i matsalen
* Hetsat en hund på en jobbig jävel som var skyldig mig pengar (detta på skolans område alltså)

Har dock skärpt mig sedan dess och det känns liiiiite fel, att den här runken skall bli droppen som fick bägaren....

Min polare får de gärna stänga av, han verkar ju ha flippat totalt, men jag anser att jag förtjänar att få studera vidare. Vad tycker ni?
Citera
2011-03-14, 07:13
  #2
Medlem
..FAN..s avatar
Haha.. vafan? Vems smarta ide var det att runka i hotellets lounge?

Hur gamla är ni?
Citera
2011-03-14, 07:34
  #3
Medlem
Lepiduss avatar
Om din polare har våldtagit en tjej så har han nog värre saker att se fram emot än relegering.
Citera
2011-03-14, 08:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lepidus
Om din polare har våldtagit en tjej så har han nog värre saker att se fram emot än relegering.

Jo, men jag skiter i vad snuten gör med honom, det viktiga är ju att jag klarar mig kvar i skolan. Jag har gått hos en psykolog och "fått ut mycket skit ur huvudet", men den här runkhistorien var väl någon form av återfall in i "bad habbits". Dessutom var det polaren som tog initiativ till det.

Jag vet att min lärare tröttnade rejält på mig under mitt första år när jag bl.a. hade med kamphunden till skolan, men jag vet att han erkänt att jag har skärpt mig.

Frågan är dock om han kommer att passa på nu att försöka övertala skolstyrelsen att sparka mig. När städerskan pekade ut oss såg han inte direkt glad ut. Han har dessutom sagt till mig att det vore skönt att slippa mig och min polare för gott.
Citera
2011-03-14, 11:43
  #5
Medlem
Det här låter ju som fejk på hög nivå. Man har inga klassresor på det sättet i högskolan, eftersom det är en friare studieform som bygger mer på eget plugg och ofta läser man olika kurser med olika folk.

Om det ändå skulle vara sanning i detta, så tycker jag nog du ska ta och ge en jävligt bra förklaring till din lärare och andra berörda. Berätta att det här "bara" var en enstaka återfalls-dumgrej och att du fortfarande har siktet inställt på att slutföra din utbildning under ordnade former.
Citera
2011-03-14, 17:12
  #6
Medlem
kolits avatar
satt ni jämte varandra när ni runkade i väntan på frukostbuffén?
Och tro mig du gör nog bättre i att skita i din såkallade "kompis" om nu historien är sann, sen undrar jag hur skolan vet om du har haft sex med 2 lärarinnor?
Citera
2011-03-14, 20:05
  #7
Medlem
Ganska uppenbart fejk. "Parallellklasser" på högskolan? Städerskor som skvallrar för "lärarinnor" (man är myndig när man läser på högskolan)?
Citera
2011-03-14, 22:30
  #8
Medlem
Rigor Mortiss avatar
Om nu detta skulle råka vara sant är ni verkliga kap för en presumtiv arbetsgivare.... Not.
Citera
2011-03-15, 00:13
  #9
Medlem
Snälla människor. Det är väll helt uppenbart detta är påhitt.

Lite kritiskt tänkande?
Citera
2011-03-15, 00:18
  #10
Medlem
TheBITs avatar
Rätt uppenbart att snubben aldrig varit i närheten av en högskola.
Citera
2011-03-15, 01:29
  #11
Medlem
Lactoss avatar
Beror på en del grejer antar jag. För det första, är ni straffmyndiga? myndiga? Då det är smärtsamt uppenbart att du aldrig varit nära så mycket som en reklambroschyr från en estetiskt lagd folkhögskola så kan du skriva en sista post med så mycket sanningsenlig information som möjligt, så kanske någon kan hjälpa dig.

Jag gissar på att ni åtminstone är straffmyniga då Nice inte slår mig som ett resmål för en högstadieklass- snarare som en klassresa som ev. skulle utföras i slutet på första året av gymnasiet på någon estetiskt linje, om det nu finns någon sanning i din post. Jag hoppas på 16-årigt icke-troll, konsekvenser av kronisk idioti är alltid underhållande att läsa om.
Citera
2011-03-15, 02:09
  #12
Medlem
Ah och vilken högskola är då detta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback