Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2005-02-25, 15:14
  #49
Medlem
Capones avatar
Tillbaka till topic tack!

/Moderator
Citera
2017-07-24, 23:24
  #50
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bythetracks
som sagt:

"zero-zero" va ziggy o disey som ville köra pieces efter E4:an i brofästen etc... vi snackar tidiga grejer...

zero/sero va en långhårig lirare som målade mycket runt älvsjö-tumba o hängde mest med bonus. zero va med i crewet wcs..."who cares"...
Är du fortfarande 100% på det? Alltså att zero zero skulle vart Disey och Ziggy.
2017 krävs det bildbevis.
Citera
2017-08-03, 00:15
  #51
Medlem
Spotties avatar
Har ni ingen koll alls? Zero Zero (som typ var bombat över hela sverige längst motorvägar bla.) var precis som någon nämnde Disey & Ziggy. Vill minnas att dom fick ex antal kronor för att köra just zero zero för att marknadsföra en butik eller klädmärke som gick åt helvete. Och bildbevis..?, WHO CARES? Och just WHO CARES var crewet (WCS)både Jag och Sero (eller som ibland Zero) var med i. Just den Sero var en av mina bästa vänner och det här var sjukt många år senare än zero zero kördes. SERO var, och kommer förmodligen vara en av våra bästa målare från Sthlm. Det stämmer även att vi körde mest på södra pendeln, och framförallt Stuvsta HOF med omnejd då han kommer ifrån Tullinge(som även Bonus,Pearl,Ayer,Mean,Baze osv). Jag själv är från Farstahållet, men vi körde mest där iaf. Seros målningar håller än idag, synd att han slutade. Har ingen kontakt med han idag heller tyvärr. Dock en av dom bästa genom alla tider på att måla. Så fråga på om ni vill veta något mer!

WCS KINGS!
__________________
Senast redigerad av Spottie 2017-08-03 kl. 00:27.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback