Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-20, 10:16
  #601
Medlem
Area1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte som andra
...nä nu får det vara nog va fan vill hon tänkte ja..börja bli orolig kanske vill åt mina organ..äh!!
Humor!!


Den värsta daten var (än så länge) i min ungdom.
Varje större stad har den där krogen/puben som i folkmun kallas för Jurassic Park eller liknande.
Ni vet det där stället där klientelet var pigga någon gång på 50-talet.
Jag och en polare var på väg hem och fick för oss att vi skulle gå i depå där.
Väl framme i baren beställde vi varsin öl och där tar friden slut.
Tre damer (i ordets vidaste bemärkelse) haltar fram och börjar ragga på oss!
Vi var väl lammkött kanske men det samma kunde man säga om farbrorn med kryckor längst bak i baren.
Nå, vi tyckte väl mest att det var en kul grej och hade faktiskt ganska roligt där vid bordet där vi satt oss. Vi fick fler och fler besök från PRO och fullare och fullare blev vi...
Morgon, dagen efter. Vaknade av att en diselmotor varvar upp. Fan hade man slocknat i ett varuintag eller?
Slog upp mina blå och såg att jag låg i en säng, dock inte min egen.
Ett fönster var öppet ut mot en bakgård.
Vart fan har jag hamnat nu?
Vände på huvudet och fick en chock. En av "damerna" från gårdagen låg och sussade sött bredvid mig.
Tankarna som gick genom huvudet de där sekunderna var av typen; sjukdomar, blodförgiftning, lever hon? ... ÄR det en hon? o.s.v.
Ett slitet uttryck från förr beskriver vissa damer som "tuggisar"; man tuggar hellre av sig armen än riskerar att väcka damen när man drar, detta var en sådan.
Hon vaknade som tur var inte när jag drog med skammens rodnad över hela skallen.
Kändes som om alla pekade finger åt en eller som om jag blivit spetälsk eller så när jag stolpade hemåt.

Det var, som sagt, värst... än så länge.
Citera
2008-10-20, 12:00
  #602
Medlem
Nostrands avatar
Min mardrömsdejt började med att jag fick reda på att en kompis kompis till min syrra tyckte jg var snygg, så jag fick hennes msn och telefon nummer där vi började snacka, vi kom överens om att hon skulle komma hem till mig och kolla på film. Det gick över förväntan.

Vi håller kontakten lite mer å bestämmre oss att ses efter ett lokalderby I ishockey mellan städerna vi båda bodde i, efter matchen (vinst för min stad) drar några av mina polare till krogen, jag hänger på.... hade massa öl och groggar till godo av några av dom så jag dricker mig rätt så jävla full.

Sen ringer jag eller hon mig minns inte riktigt, bestämmer iaf att jag ska komma dit då hon sitter med 3 tjej kompisar och 2 kill. Kommer dit sätter mig brevid henne, får mer öl av hennes killkompis, så börjar vi köra ölspelet.... Helt plötsligt är jag kanon full, känner att jag måste spy, så när jag ska börja leta efter toaletten där nere i källaren hittar jag den inte... därefter minns jag inte, har dock fått återberättat att jag hade hittat in till källaren där jag lägger en kavalkad på ca 4 spyor, killens mamma som bodde där kommer ner å tvingar mig att torka upp vilket jag inte är i tillstånd till.

-Nu börjar de svarta luckorna försvinna-

Jag går tillbaka till soffan där min dejt sitter... somnar mot hennes axel, killen som bor i huset kommer tillbaka å släpar mig ca 2 meter i min t-shirt krage, jag känner att shit nu skiter jag på mig med, får ut att jag måste gå på toa först. När jag kommer ut blir jag utskickad från huset....

Försöker hitta till centrum så att jag kan ta en buss men det närmaste jag är att hitta en väg dit är att jag följer mina egna spår i snön eftersom jag trodde någon varit ute å gått där kl 4 på kvällen.

Iallafall slutar med att jag får ta en taxi till min stad för ca 500kr, mådde inte så bra när jag vaknade upp dagen efter
Citera
2008-10-20, 12:18
  #603
Medlem
Limberjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Men att låta honom stoppa sina fingrar i din fitta var helt ok...

jojojo, men grejen var förresten att hans lagledare kom in i hytten hela tiden och letade efter sina bandypojkar. jag kunde ju inte sitta där naken i sängen och vänta tills han kom in med kondom, när dessutom tre andra hade en likadan hyttnyckel som honom. jag kom ju på mig efteråt att det inte var nån bra idé och vid det laget hade jag nyktrat till, jag menar, jag håller aldrig på med människor annars, och det var första och enda gången jag höll på med en helt främmande kille
Citera
2008-10-20, 17:47
  #604
Medlem
Några år sen va jag på min första dejt. Hade snackat på msn och bestämde för att träffas på ett cafe där hon bor (20 min med buss från mig).
Hon sa inte ett skvatt. Helt knäpptyst. Jag försökte hålla igång någon slags diskussion men fick bara "aa Ja Nej " svar. Jag lovar hon sa verkligen ingen annat.
När jag frågade varför hon inte har nåt och säga sa hon "jag vet inte". Jag drog efter 2-3 min och så var det inget mer med det
Citera
2008-10-20, 19:01
  #605
Medlem
Panzerkampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe
jag skulle dejta en kille en gång och han var så SJUKT självupptagen, pratade mest om sig själv och när vi möttes hade han till min stora fasa en sån där "farfarströja, tajt, vit, med snörning vid bröstet så man såg hela håriga bringan och -håll i er nu- gymbyxor, ni vet såna där i skrikiga färger som var as-pösiga upptill och smala nedtill. Iofs var väl det halv-inne då, men det var fan inte snyggt.

En annan gång skulle jag dejta en kille som jag träffade på Berns, han hade långt, skitsnyggt hår, var (naturligt) brunbränd, turkosfärgade stora ögon, hur snygga som helst och coola kläder och allt.
När han sedan kom för att hämta mig hade han klippt av sig ALLT det långa håret, tagit ur sina färgade linser (jag trodde det var hans naturliga färg), hade glasögon och BRUNA hängselbyxor...och nu snackar vi 1996, det var INTE inne med snickarbyxor och definitivt inte bruna. Jag visste att han var rätt rik och blev faktiskt liiiiite besviken när vi kom ner till bilen som visade sig vara en vinröd gammal Renault som han lånat av sin pappa....osexigt.
Jaja, vi gifte oss i alla fall, haha. (OCH skiljde oss)

Min senaste dejt var nästan en blind-date, (vi träffades för övrigt här på Flashback) vi hade sett varandra på webcam men man ser ju inte direkt helheten där, men jag tyckte han var det snyggaste och charmigaste jag sett. AS-nervös står jag och väntar på Centralen (han bodde 50 mil bort) och så kommer han gående och är en typ 20-poängare av 10 möjliga. Han var över all förväntan och växer i mina ögon för varje dag, vad det gäller allt. Sen är det censur men för att ge en liiiten hint så finns det plötsligt 100 poäng på den där 10-skalan, det är allt ni får veta ;-)
Så, ja, han flyttade 50 mil till mig (då jag har barn kunde jag inte flytta till honom) och nu har vi köpt radhus ihop och jag väntar med spänning på när han skall fria ;-). SEN ska vi skaffa barn. Eller tvärtom. Men om du läser detta älskling så ska du veta att jag älskar dig mer och mer för varje dag och du är mitt allt.


Jag tycker inte om att du outar mig sådär. Jag gör slut.

Datade en storbystad liten fjortis(läs: 18) för några månader sedan. Eller date o date. Vi har känt varann sen något nyår tillbaka. Jag hade inga andra invändningar på ett förhållande mer än bara få ned dom där pattarna i min säng. Sedan även dels för att reta gallfeber på mitt ex. Det lyckades jag bra med, 3 min in i Kung-Fu panda.

Det var jobbigt att vara med henne, för hon var så jävla lillgammal och ville verka så jävla smart för mig som är äldre.
__________________
Senast redigerad av Panzerkampf 2008-10-20 kl. 19:07.
Citera
2008-10-20, 22:35
  #606
Avstängd
Hade dejtat en brud två gånger innan och tyckte fram till dess att hon var förbonkat het.. Så vi stämde träff hemma oss en bortrest kompis till henne. Sagt och gjort jag tog tåget dit och förberedde mig på ett knullande av stora mått. När jag väl kom dit blev det inte alls som jag tänkt mig, hon var klädd i skabbiga svarta mjukisbyxor och en för liten skinnjacka. Hon pladdrade hela tiden om sitt sommarjobb på lidl, sitt kriminella ex och varvade det med att prata i mobilen. När vi väl kom fram till lyan var det ostädat och luktade kattpiss. Vi satte oss ned hon bjöd på eldorado multivitamin dryck och satte på en dålig technolåt. Var dock fortfarande hyfsat sugen på att knulla även om lusten dämpats en del. Jag frågade om vi inte skulle sitta lite närmare varandra smidig som jag var hon gick dock gladligen med på detta.. Tiden gick dock och hon började avslöja hur många killar hon legat med .. över 90 stycken!! tyckte detta var smått äckligt på nåt sätt även om jag inte är den nogräknade typen.. Det var när hon berättade att hon tyckte om att slicka i sig ett av sinare tidigare liggs svett och frågade om jag kunde gissa vilken färg hon hade på trosorna. Fan va äckligt och osexigt tänkte jag var grymt besviken ville bara hälla en hink bajs över henne och ta tre veckors semester, ursäktade mig dock med att min buss snart skulle gå och flydde fältet.
Citera
2008-10-21, 03:20
  #607
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Jag blev inlurad i en blinddate för några år sen. Tänkte att "okej då, varför inte?". Hade sett någon snabb bild via datorn på tjejen innan och tyckte att hon såg väl hyfsat söt ut. Givetvis var det bara en bild som visade ansiktet lite från sidan med skugga och så där.

Väl på plats visar det sig att hon är fet av episka mått och har anletsdrag som hämtade från Blåkulla. Okej, man ska inte förakta någon bara för att de inte har utseendet med sig, så jag tänkte att vi kunde väl åtminstone snacka lite och genomföra dejten som planerat och ha hyfsat trevligt ett par timmar.

Men nu var det inte mycket med personligheten heller. Hon var tråkig, hade inget direkt att säga och de få gånger hon skrattade lät hon som en häst som haft en dålig uppväxt. Hon var helt enkelt påfrestande, allmänt underlig och det var en extremt besvärande situation.

Hur fan skulle man slinka ur det här nu då? Det var ju bara att hålla god min och lida sig igenom de där 2-3 timmarna. Men det visade sig att hon hade fått för sig att hon skulle övernatta hos mig eftersom hon inte bokat nåt tåg hem (hon bodde en timme bort). Det var tydligen länge sen hon hade fått nåt, och det var jag inte ett dugg förvånad över. Men inte fan skulle hon få nåt av Åsa-Nietzsche i alla fall. Jag fick till slut se till att skicka hem henne på sista nattbussen efter att vänligt och bestämt förklarat att jag ville vara själv.

Hörde sen inte av henne nåt mer och det är jag väldigt glad för.
Citera
2008-10-21, 03:30
  #608
Medlem
schabo-labos avatar
Text-tv

För massa år sedan när jag var desperat (!) så gick jag in på tv3 text och sökte på tjejer som bodde i Göteborg. Fick kontakt med en tjej i min ålder som jag gick och fikade med. Det visade sig att hon var väldigt tystlåten och lite småstörd, hon hade problem att prata och uttrycka sig. Hon såg väl okay ut, ingen höjdare men inget bottennapp.

Sen skulle vi hyra film men när vi satt i bilen röt jag till till föraren i bilen framför mig, inget allvarligt men jag svor lite åt honom (dumt på en dejt, jag vet). Hon blev skitsur och bröt dejten och tog vagnen hem.

Sedan två år senare satt jag i samma situation .. gick in på tv3 text och messade till tjejer i Göteborg, fick napp och skulle träffa henne. Tro det eller ej: det är samma jävla brud igen! Hur stor är chansen? Jag fattar inte att hon har haft annons där så länge, inte fått napp och sen råkar hon ut för samma jävla kille igen (mig).
Citera
2008-10-21, 11:22
  #609
Medlem
Necrobutchers avatar
Nu är detta visserligen inte en regelrätt dejt, men jag borde ändå bjuda på denna historia, som utspelade sig för några år sedan:
Jag träffade en ganska fin tjej i (25+) ute på krogen. Jag hade träffat henne några gånger tidigare på samma uteställe och hon verkade helt ok. Hon frågade om jag ville komma hem till henne när krogen stängt. Svårtrugad som jag inte var, tackade jag ja.
Hon mötte mig nere vid porten och berättade direkt att hennes moster och kusin var uppe i hennes lägenhet. "Helvete", tänkte jag.
När vi kom in i hennes hall ville hon att jag skulle sätta mig i köket och prata med hennes släktingar.
När vi kom in i köket presenterade hon mig så här: "Här är den där killen som jag berättat så mycket om". Redan där började jag ana ugglor i hatten. Men jag var, tack och lov, redigt berusad, så jag tänkte inte så mycket på saken.
Hon sade till mig att sätta mig i köket tillsammans med dem, så att vi skulle lära känna varann. Under tiden sa hon att hon skulle sätta sig i vardagsrummet och kolla på tv.

Nu ville det sig inte bättre än att jag var tvungen att sitta där i köket och prata i en bra bit över en timme. Jag kände mig mer och mer illa till mods och undrade stilla för mig själv när fan denna moster och kusin skulle gå hem.
Tills sist sa de att de nu skulle gå hem till sitt. Innan de gick sade mostern till mig att vara snäll mot hennes systerdotter.

Jag kände verkligen en lättnadens suck när de lämnade lägenheten. Därefter gick jag och satte mig i soffan bredvid tjejen. Jag satt en liten bit ifrån henne. Där satt vi helt tysta i c:a fem minuter. Sedan flyger hon, helt oförhappandes, på mig och ger mig en saftig flata rakt över kinden. Sekunden senare skriker hon; "Du ska inte tro att du ska få knulla med mig". "Det tror jag inte heller", kontrade jag. Jag började då känna mig ganska illa till mods och frågade mig själv "vaffan?".
Därefter satte hon sig i mitt knä och ville hångla. "Ja, ja", tänkte jag, och bjöd till. Nu ville det sig inte bättre än att människan tog ett stadigt stryptag på mig och verkligen skrek: "Vi ska INTE knulla". "Nej, det vill jag lova att vi inte ska", sa jag. Detta uttalande gjorde henne, om möjligt, ännu mer galen och hon gav mig en flata till. Dessvärre är jag en sån som inte kan slå tjejer, så jag lät hela saken bero.

Jag sade då till henne att jag var tvungen att åka hem eftersom jag skulle börja jobba om ett par timmar (osanning, givetvis). Hon ville då att vi skulle prata lite, men hon skulle bara gå på toaletten först. Där såg jag min chans att fly fältet. Det var ungefär nu det mest underliga ägde rum; Precis när hon gått in i badrummet ser jag en kvinna gå förbi i hallen. Jag var inte ett dugg knarkad och jag tror inte på spöken. Så jag är helt säker på att det var en kvinna jag såg. Hela lägenheten var nedsläckt, så jag såg bara konturerna av henne. Hon hade visserligen en trerummare, men jag borde ju ha sett om någon mer befann sig i hennes lägenhet.

Jag började nu få panik och satte av ut i hallen för att få på mig mina kläder och skor och därefter fly för mitt liv. Nu ville det sig inte bättre än att tjejen hade gömt mina skor. Först tänkte jag skita i denna detalj och sticka ändå. Men eftersom det var vinter och minst 20 grader kallt ute, så avvaktade jag.
När hon kom ut från toaletten frågade jag henne var mina skor höll hus. Hon frågade då vad jag skulle ha dem till. Jag sade då att jag var tvungen att springa ut en stund för en polare skulle ge mig cigaretter. Hon sa då att jag kunde få cigaretter av henne. Jag började svettas och försökte förklara för henne att jag bara rökte en viss sorts cigaretter.
Helt plötsligt började hon storgrina och sa att hennes ex brukade misshandla henne. Men jag stod på mig och sa att jag verkligen måste springa iväg en sväng, men att jag givetvis skulle komma tillbaka om en liten stund. Efter många tårar och tjat (från hennes sida) fick jag tillbaka mina skor. Skor som hon hade gömt under sin säng.

Precis när jag ska lämna lägenheten börjar hon slita och dra i mig och vägrar låta mig gå. Jag drar på mitt bästa dansbandsleénde och bedyrar att jag är tillbaka inom tre minuter. Efter lite övertalande låter hon mig gå, men bara om jag lovar att strax vara tillbaka.

När jag kom ut på gatan kände jag mig enormt lättad. Ett tag var jag säker på att min sista dag var kommen. Bruden var verkligen helt galen!
När det hade gått 10 minuter ringer hon på min mobil. Hon frågar var jag är. Jag svarar då att jag måste gå hem och mata katten. Hon tjatar och tjatar och vill att jag ska komma tillbaka till henne. Hennes sista försök bestod av orden;
"Snälla, kom hem till mig igen. Jag kan koka makaroner till dig".

Jag träffade aldrig människan igen, och det är jag jävligt glad för!
Citera
2008-10-21, 13:15
  #610
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dignam
Kan inte vara sant haha. Vad sa ni då?
Vi konstaterade att det var värsta slumpen och att det är ingen idé vi går på dejten, så efter 30sek var vi på väg mot varsitt håll.
Citera
2008-10-21, 16:33
  #611
Medlem
Mitt bidrag

Jag hade börjat data mitt gamla ex lite igen.

Hon ringer runt kl 23 och kör det vanliga, kom över vi kan kolla film osv.
Jag tänker "Ikväll ska jag få nuppa, äntligen!"
Duschar snabbt som fan på 20min och springer till sista bussen.

Jag kommer dit och vi kollar film det känns bra förutom att hon va väldigt trött.
Hon sommnade till ett flertal gånger, och jag tänker det här kommer inte gå vägen.
Efter ett tag piggnar hon till och vill se en till film, hon valde en chickflick,
jag föreslog att vi kollar på den i hennes sovrum.

Vi ligger i sängen och jag håller om henne och vill bara knulla.

I filmen börjar dom ha sex varpå hon säger:
"Oj, det va längesen man hade sex"
Jag lyser upp, tänker:
"NU jävlar, det där måste vara en invit, det kan INTE gå fel nu!"

Ack så fel jag hade.

Jag börjar lite lätt tåflirta med henne och får respons.
Jag kommer innanför trosorna på henne med händerna.
Problemet är att jag inte har nån kondom, och säger det till henne,
får ingen respons.

Jag vill ogärna ha sex med henne utan kondom för att hon har babblat om att hon vill ha barn så mycket under kvällen, vet ej vart hon har vart tidigare heller.

Klockan är nu runt 5 på morgonen och jag fingrar henne för fullt, morgontidningen har kommit till och med.
När hon kommit tänker jag att nu blir det iaf ett avsug. Jag lägger mig till rätta med en kännsla av eufori.
Kan bara föreställa mig hur skönt det ska bli! Här blir det plötsligt en total vändning.

Hon reser sig upp i sängen hämtar morgontindingen och börjar läsa,
jag hamnar näst intill chock.
Hon kollar på mig och säger: "Ska du inte kolla vidare på filmen".
Jag ligger där med världens ribba och skakar på huvet och känner mig förkrossad.
Sen vänder hon sig om och ska sova.

Jag, kåt och arg som fan, reser mig från sängen och går till balkongen för att röka. Jag kollar på klockan den är 7. Sommnar på soffan i ren ilska.

Kl 9 blir jag väckt och hon måste iväg. Hoppar på bussen och åker hem.
Har inte träffat henne sen dess.

Vad fick jag ut av den här "Daten" då?

Jo, 2 timmars sömn, blue balls, fingrar som luktade fittsaft och en erfarenhet jag hade kunnat vara utan.
Citera
2008-10-21, 17:33
  #612
Medlem
Mailade med en tjej under några veckor på en dejtingsajt, (detta var innan det var vanligt med foto i presentationerna) och hon verkade helt ok, verbal och kom med intressanta mothugg i diskussionerna d v s hon var helt och hållet med i matchen....

Jag bestämde mig för att bjuda ut henne på middag och hon var med på noterna. Jag hade utan hennes vetskap bokat bord på Hasselbacken och erbjöd mig att hämta henne med bil i Södertälje syd för mellanlandning hemma hos mig i fruängen samt därefter taxi in till Djurgården.

Väntade som överenskommet vid utsatt ställe och ser till min oförställda häpnad en alldaglig kvinna klädd i nån sorts fleeceponcho närma sig bilen... noterar att hon har rejäla jobbardojor med stålhättor samt spiktramskydd....

Kan ju inte bara dra särskilt som man ändå har en "historik" bakom sig så jag säger "hej och välkommen, kul att du dök upp" hon säger hej och synar min nyinköpta kostym med matchande slips... .Tydligen kommer hon av sig i det ögonblicket för färden hem till mig består av att jag ställer frågor som hon svarar lite korthugget på... Frågar b l a vad hon jobbar med och får det inspirerande svaret "kör travers på scania". Men oj vad intressant säger jag febrilt upptagen med nån sorts plan B då det vore lite taskigt att släpa in henne till en restaurang med vita dukar.. Det fick bli långbro värdshus (detta var innan stjärnkrögarens entre), sagt och gjort, tog med henne dit och försökte få igång en diskussion men den bestod mest av att jag ställde frågor som hon kunde svara ja eller nej på.. Finns alltid en universallösning när knutarna ska dras upp d v s alkohol... frågade om jag fick bjuda på en GT som aptitretare men då säger hon "jag dricker inte" hmm, undrade om det var ok att jag tog ett glas rött till maten och det gick för sig. Servitrisen missförstod och kom med en hel pava och jag sa då "det är lugnt jag tar hela".. sagt och gjort, avverkade drygt 2 timmar innan jag fegt fejkade att jag skulle upp tidigt som attan för att hjälpa dottern med lite bärhjälp. Bjöd henne på en taxi till Södertälje och rusade ner till den lokala pizzerian för att supa till och snacka med vem som helst bara personen konverserade med mer än 3 ord i rad... Fick efter ca en timme till min oerhörda förvåning ett sms där det stod " det här var den trevligaste kväll jag varit med om på länge, när ses vi igen ?"

Undrar hur hennes liv såg ut egentligen.....
__________________
Senast redigerad av sshk1 2008-10-21 kl. 17:38.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback