• 28 607 online
  • 1 164 741 medlemmar
  • 60 144 091 inlägg
2004-09-11, 13:57
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floer
När hon inte fattade vinken skulle du helt enkelt ha sagt som det var. Det hade varit snällare mot henne.

Jag vet, men jag tycker sånt är pinsamt. Hade en tjej gjort så mot mig hade jag förstått och slutat ringa och så.
Citera
2004-09-12, 17:33
Medlem
Mjauvs avatar
Hmm... mitt bidrag blir väl den kväll då jag var på fest hos en polare och en annan polare har tagit med sin tjej dit. Han (polare nr 2) visste att jag och hans tjej inte drog jämnt så för att smörja mig så tog de med en tjej som det blev uppenbart att jag skulle paras ihop med.

Jag suckade och började prata med henne, var ganska irriterad och rätt ointresserad men vi snackar iallafall och allt är lugnt, jag smuttar på min öl och hon dricker ur sin drink.

Då slås dörren till rummet vi sitter i upp och in kommer en enorm iranie inklampande. Han står och vinglar i dörröppningen, uppenbart berusad innan han fokuserar blicken på oss. Vi fortsätter samtalet och försöker igga honom bäst vi kan, då sluddrar han ur sig "SKA NI KNULLA ELLER?".
"Nej" svarar jag och skrattar lite smånervöst.
"VARFÖR INTE? ÄR DU BÖG?" vrålar den ölrapande iraniern.
"Jag är impotent" svarar jag korthugget för att slippa vidare kommentarer.

Fel svar, uppenbarligen.
Den storlagde iraniern gör ett halvtimmes långt utlägg om att svenskar är timida och att om vi bara erkände för oss själva att vi ville knulla så skulle vi spara en väldig massa tid.
Efter att jag gjort ett antal fruktlösa försök att informera fyllbulten om begrepp som "timing", "sedvänja", "integritet" och "respekt" så gav jag upp, plockade upp min öl och gick därifrån.

Fick senare höra att iraniern gjort ett misslyckat raggningsförsök på min "date". Oh well...
Citera
2004-09-18, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv
Hmm... mitt bidrag blir väl den kväll då jag var på fest hos en polare och en annan polare har tagit med sin tjej dit. Han (polare nr 2) visste att jag och hans tjej inte drog jämnt så för att smörja mig så tog de med en tjej som det blev uppenbart att jag skulle paras ihop med.

Jag suckade och började prata med henne, var ganska irriterad och rätt ointresserad men vi snackar iallafall och allt är lugnt, jag smuttar på min öl och hon dricker ur sin drink.

Då slås dörren till rummet vi sitter i upp och in kommer en enorm iranie inklampande. Han står och vinglar i dörröppningen, uppenbart berusad innan han fokuserar blicken på oss. Vi fortsätter samtalet och försöker igga honom bäst vi kan, då sluddrar han ur sig "SKA NI KNULLA ELLER?".
"Nej" svarar jag och skrattar lite smånervöst.
"VARFÖR INTE? ÄR DU BÖG?" vrålar den ölrapande iraniern.
"Jag är impotent" svarar jag korthugget för att slippa vidare kommentarer.

Fel svar, uppenbarligen.
Den storlagde iraniern gör ett halvtimmes långt utlägg om att svenskar är timida och att om vi bara erkände för oss själva att vi ville knulla så skulle vi spara en väldig massa tid.
Efter att jag gjort ett antal fruktlösa försök att informera fyllbulten om begrepp som "timing", "sedvänja", "integritet" och "respekt" så gav jag upp, plockade upp min öl och gick därifrån.

Fick senare höra att iraniern gjort ett misslyckat raggningsförsök på min "date". Oh well...

Hahaha. Det där var faktist roligt. :P
Citera
2004-09-18, 18:29
Banned
nu kommer det många stavfel så ni vet..
som vissa andra så träffa ja en tjej från internet , och även i detta fall så va det inte samma tjej som på korten.
vi bestämmde att vi skulle möts i uppsala där hon bodde , ja då i sthlm.
det va en varm sommar dag och ja hoppar av tåget i uppsala , står och väntar någon minut.
efter ett tag så hör ja en röst ! e de .......? ja svarar ja och vänder mig om.
argghhhh va e detta tänkte ja , hon va ju liten och söt på korten , det ja hade framför mig va en blandning av en hoppborg och en obäddad säng. +o( .men va fan tänkte ja , kan ju snacka lite .
har ju för fan tagit mig till uppsala , efter ett tag så frågor hon om ja ville följa med henne hem på en java..visst svara ja.
så nu hoppar vi på en buss som ska ta oss hem till henne..bussen rullar iväg och efter ett tag så kollar ja på klockan och märker att vi har suttit på buss jäveln i 40 min..så ja frågar lite försiktigt om vi är framme snart ?? ja om en halv tilmme svarar hon..va fan tänkte ja vi är ju fan i gävle snart..!!???
när vi väll är framme så hoppar vi av och hinner gå typ 2oo meter då säger hon oj!! det va sista bussen tillbaka idag!
ja vänder mig förtvivlat om och ser bussen rullar iväg..FAN va lättlurad ja är ..hon hade ju planerat skiten.höll på att få en tår i ögat.
funderade på att fixa en taxi !men kom på att ja skulle få lägga upp en avbetalningsplan på en sån resa...FAN!!
ja håller en god min och följer med upp..väll uppe så frågar hon om ja vill ha vin..YES tänkte ja ..there is a god!! och ja så såg ja att det fanns många flaskor..he he
efter ett tag så började hon klänga på mig och ja tänkte , lika bra att få det gjort..så ja klev på ..säkert 2 gånger under akten började ja garva för att ja va så lurad..
8.00 väkte hon mig och sa att bussen går om en kvart..gissa om ja sprang..
satt och garva hela resan hem till sthlm...fan va lurad ja va!
Citera
2004-09-18, 18:31
Avstängd
PolarenPärs avatar
Vad fick du för vin?
Citera
2004-09-18, 18:33
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Vad fick du för vin?
ja drack så fort att ja han inte kolla rött va de.
Citera
2004-09-18, 18:34
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson Börje
ja drack så fort att ja han inte kolla rött va de.
Nästa Garfieldfråga: Hur många hann du klämma ner?
Citera
2004-09-18, 18:36
Banned
Citat:
Nästa Garfieldfråga: Hur många hann du klämma ner?
drack lätt 2 och en halv flaska själv...va jäääääääävligt full
plus ett stort paket malboro light..själv..ja hade ångest.
Citera
2004-09-18, 18:38
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
drack lätt 2 och en halv flaska själv...va jäääääääävligt full
plus ett stort paket malboro light..själv..ja hade ångest.
Ha ha ja tcka fan för det. Hörde du av bruden igen eller fattade hon att Rekryt Larsson ville dra till Långtbortistan?
Citera
2004-09-18, 18:43
Banned
Citat:
Ha ha ja tcka fan för det. Hörde du av bruden igen eller fattade hon att Rekryt Larsson ville dra till Långtbortistan?
jA hon har ett gäng självmord på sitt samvete..ha ha..och nej ja hörde inget mer från henne..
Citera
2004-09-18, 20:36
Medlem
Citat:
nu kommer det många stavfel så ni vet..
som vissa andra så träffa ja en tjej från internet , och även i detta fall så va det inte samma tjej som på korten.
vi bestämmde att vi skulle möts i uppsala där hon bodde , ja då i sthlm.
det va en varm sommar dag och ja hoppar av tåget i uppsala , står och väntar någon minut.
efter ett tag så hör ja en röst ! e de .......? ja svarar ja och vänder mig om.
argghhhh va e detta tänkte ja , hon va ju liten och söt på korten , det ja hade framför mig va en blandning av en hoppborg och en obäddad säng. +o( .men va fan tänkte ja , kan ju snacka lite .
har ju för fan tagit mig till uppsala , efter ett tag så frågor hon om ja ville följa med henne hem på en java..visst svara ja.
så nu hoppar vi på en buss som ska ta oss hem till henne..bussen rullar iväg och efter ett tag så kollar ja på klockan och märker att vi har suttit på buss jäveln i 40 min..så ja frågar lite försiktigt om vi är framme snart ?? ja om en halv tilmme svarar hon..va fan tänkte ja vi är ju fan i gävle snart..!!???
när vi väll är framme så hoppar vi av och hinner gå typ 2oo meter då säger hon oj!! det va sista bussen tillbaka idag!
ja vänder mig förtvivlat om och ser bussen rullar iväg..FAN va lättlurad ja är ..hon hade ju planerat skiten.höll på att få en tår i ögat.
funderade på att fixa en taxi !men kom på att ja skulle få lägga upp en avbetalningsplan på en sån resa...FAN!!
ja håller en god min och följer med upp..väll uppe så frågar hon om ja vill ha vin..YES tänkte ja ..there is a god!! och ja så såg ja att det fanns många flaskor..he he
efter ett tag så började hon klänga på mig och ja tänkte , lika bra att få det gjort..så ja klev på ..säkert 2 gånger under akten började ja garva för att ja va så lurad..
8.00 väkte hon mig och sa att bussen går om en kvart..gissa om ja sprang..
satt och garva hela resan hem till sthlm...fan va lurad ja va!

*asgarvar*

Fan så skönt, kan verkligen känna med dig när "sista bussen" rullar iväg och fällan smäller igen Sånna brudar borde verkligen inte få existera... hahaha
Citera
2004-09-18, 20:36
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Blinddate har jag erfarenhet utav!

http://forum.flashback.info/scandina...ead.php?t=5100
Citera