Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-13, 18:14
  #1
Medlem
Garderobs avatar
Vet någon vilken idiot till ”journalist” som ställde den frågan till Håkan Juholt på den stora presskonferensen häromdagen? Förbannade idiot. Han borde ha fått en iskall och jävligt jobbig motfråga eller bara blivit ignorerad, men ovane Juholt jamsade med. Vilken tidning/journalist var det alltså?
Citera
2011-03-13, 18:21
  #2
Medlem
Kulles avatar
Yta är viktigt för politiker idag, särskilt om man befinner sig högt upp i hierarkin och utsätts för väljarnas dom. Med tanke på att vi inte har haft en statsminister sedan 30-talet med en mustasch är det väl i högsta grad en relevant fråga.
Citera
2011-03-13, 18:26
  #3
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulle
Yta är viktigt för politiker idag, särskilt om man befinner sig högt upp i hierarkin och utsätts för väljarnas dom. Med tanke på att vi inte har haft en statsminister sedan 30-talet med en mustasch är det väl i högsta grad en relevant fråga.
Vad ville ”journalisten”*ta reda på, tror du? Vilka är de tänkbara svaren?
Citera
2011-03-13, 18:27
  #4
Medlem
Jocke11s avatar
Statsministern liknar Hitler "Hovet rasar"


Edit: Självklart inte Statsministern
__________________
Senast redigerad av Jocke11 2011-03-13 kl. 18:29.
Citera
2011-03-13, 18:31
  #5
Medlem
Kulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
Vad ville ”journalisten”*ta reda på, tror du? Vilka är de tänkbara svaren?

En rolig kommentar från Juholt angående sin mustasch? Det var väl exakt det som journalisten fick också om jag inte kommer ihåg fel. Det är ju viktigt att Juholt kan tackla sådana frågor på ett bra sätt om han ska bli folkkär.
Citera
2011-03-14, 22:23
  #6
Medlem
sockerdrickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulle
En rolig kommentar från Juholt angående sin mustasch? Det var väl exakt det som journalisten fick också om jag inte kommer ihåg fel. Det är ju viktigt att Juholt kan tackla sådana frågor på ett bra sätt om han ska bli folkkär.
Väldigt trevligt med politiker som vågar ha lite ansiktsbehåring och inte bara kör slätrakat hela tiden
Dessutom känner jag mig nöjd med valet av Juholt, trots att jag varken vet mycket om honom eller ens röstar på S. Jag är helt enkelt nöjd att det blev någon som ser ut att vara en mysfarbror, till fördel för någon ung kvinnlig rabiat vänsterextrem feministkämpe.
Kanske får jag äta upp mina ord senare, när jag tagit reda på var denne förnäme herreman står i dylika frågor. Det får tiden utvisa.
Citera
2011-03-14, 22:39
  #7
Medlem
FidoDidos avatar
Mustaschen är klart underskattad i politiken. Varje partiledare med självaktning borde vara utrustad med en klassisk knävelborre.
Citera
2011-03-15, 21:25
  #8
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulle
Det är ju viktigt att Juholt kan tackla sådana frågor på ett bra sätt om han ska bli folkkär.
Du tror att en partiledare för S vinner förtroende och utstrålar integritet om han ställer upp på att prata om sitt eget utseende med kvällstidningarnas ”journalister”.

Bra analys där...
Citera
2011-03-15, 22:09
  #9
Medlem
Meanmachines avatar
Klart relevant fråga, Junholts mustasch och ögonbryn är en politisk belastning.
__________________
Senast redigerad av Meanmachine 2011-03-15 kl. 22:25.
Citera
2011-03-16, 19:51
  #10
Medlem
Som någon skrev här i en annan tråd: Karln liknar en sjuk blandning mellan Stalin och Hasse Alfredsson...
Citera
2011-03-17, 00:13
  #11
Medlem
Garderobs avatar
Hög nivå på inläggen i den här tråden. Tragiskt.

Citera
2011-03-17, 00:17
  #12
Medlem
tältpinnes avatar
Vad har du för anknytning till Juholts mustasch TS? för övrigt anser jag att lite humor inte skadar ibland.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback