Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-23, 18:38
  #265
Medlem
NecroBytes avatar
En moderator borde sticky denna tråden!

Lös är förjävla mycket bättre än portion!

Vad har ni för favoriter? Diggar LD lös och Granit lös som fan! Lätta o baka också, skönt!
__________________
Senast redigerad av NecroByte 2015-07-23 kl. 18:56.
Citera
2016-04-18, 03:39
  #266
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
En moderator borde sticky denna tråden!

Lös är förjävla mycket bättre än portion!

Vad har ni för favoriter? Diggar LD lös och Granit lös som fan! Lätta o baka också, skönt!
Håller med.

Jag brukar pendla mellan tre lösnussorter Granit, Ettan och Grov Snus. Den sistnämnda sorten håller bäst klass av alla snus jag testat och sitter hårt under läppen och smular aldrig.

Ettan är speciell med sin unika smak och den känns lite bonnig om jag får uttrycka mig.

Granit är 10 kr billigare än Grov och Ettan så då kan jag tänka mig granit istället, smular aldrig heller.

En fråga: Hur stor prilla tar in varje gång? Stor eller liten?
Citera
2016-04-19, 13:15
  #267
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag har aldrig testat General lös och undrar om den är lätt att krama? Jag menar som Granit, Ettan och Grov snus?
Citera
2016-04-22, 21:10
  #268
Medlem
Kronan lös och röda lacket lös e fina saker men ena kostar 40 o andra 57
Citera
2016-04-22, 21:43
  #269
Medlem
utan.att.stannas avatar
Köpte en riktigt jävla torr general lös idag. Helvete vad besviken jag blev. 60 spänn dessutom...
Citera
2016-04-24, 12:39
  #270
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Köpte en riktigt jävla torr general lös idag. Helvete vad besviken jag blev. 60 spänn dessutom...
Surt, och så mycket du fick lägga ut också, bättre lycka nästa gång eller vad man säger.
Citera
2016-04-26, 00:06
  #271
Medlem
Tänkte skapa lite liv i tråden För övrigt om ni vill ha snustips så är smålands lös att rekommendera!
Snusar vanligtvis ettan lös samt general portion, men smålands funkar absolut och är en hel del billigare!
Citera
2016-08-24, 12:28
  #272
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Just nu har jag en dosa lös Granit i kylen, det får bli en sådan lite senare när jag känner mig mosig och go i huvudet! Jag kramar rätt små bitar för att det ska hålla längre.
Citera
2016-08-24, 12:29
  #273
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucky131
Tänkte skapa lite liv i tråden För övrigt om ni vill ha snustips så är smålands lös att rekommendera!
Snusar vanligtvis ettan lös samt general portion, men smålands funkar absolut och är en hel del billigare!
Ettan är kung som Grov Snus, Grov Snus kan jag t.o.m svälja lite av ibland, men inte så mycket, men lite smulor här och där.
Citera
2016-08-25, 08:58
  #274
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Funderar på om man ska köpa General lös idag för omväxlings skull.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback