Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-13, 04:28
  #1
Medlem
Hittade dessa hemma. Kan jag ta flunitrazepam 1mg,Propovan 25mg och zopiklon 7,5mg utan några större risker?
Citera
2011-03-13, 04:41
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet1
Hittade dessa hemma. Kan jag ta flunitrazepam 1mg,Propovan 25mg och zopiklon 7,5mg utan några större risker?

Du kommer förmodligen få myrkrypningar i benen och somna. I alla fall om du inte har nån tolerans.
Citera
2011-03-13, 04:41
  #3
Medlem
LakeLeonards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet1
Hittade dessa hemma. Kan jag ta flunitrazepam 1mg,Propovan 25mg och zopiklon 7,5mg utan några större risker?
Ja det kan du, men lite slöseri att ta flunitrezipam & zopiklon.
Citera
2017-12-15, 23:24
  #4
Medlem
förlåt för en sen uppdatering men den är relevant.
2011 var jag 16år och hade kommit över lite benzo. Lite rädd om vad som kan hända. Spelade till och från väldigt mycket. Över nätet hade jag lärt känna några kompisar som levde lite utav ett rövar liv och benzo var lite mer en vardag för dom. Så bestämde mig och försäkra mig om att jag inte råkar ta mig av daga och kanske kan få lite tips inför min lilla nattliga utforskningsrunda. 2 första svaren i tråden var ju försäkrande iallafall. Pillrena hade jag stulit av pappa. Inga myrkrypningar denna gång.

Tog det ganska lugnt till en början. Tålamod har aldrig varit min starka sida. Efter att jag ätit alla piller så sätter jag mig vid datorn och inväntar att något ska hända. Tålamodet tar slut igen. Går till kylen och tar en starköl och fortsätter prata med mina vänner på ventrilo. Klockan vid detta tillfälle skulle jag uppskatta till cirka 23.00. Sedan börjar 7 timmar utav ett benso rus som verkligen ligger till i grund varför man inte ska äta benso och dricka alkohol. Dessa 7 timmar är fyllda av långa minnesluckor. Efter ett tag får jag för mig att jag ska göra en liten "bomb" så jag ställer ugnen på 200 grader och tar min daxwax burk och ställer den i ugnen. Vet att axe brinner väldigt bra så tänker att det får göra så det brinner i min lilla "bomb". Nu har jag ingen aning om tid eller rum men jag vet att jag ska städa undan och gå och lägga mig i sängen innan pappa kommer hem från nattjobbet

Axe burken i handen så får jag lite nostalgiska minnen av min barndom när jag och "grabbarna" var 10-11år och satt och boffade glade i skogen. Axe och glade var inte samma sak. Kommer ihåg rusen som korta och intensiva. Perfekt för oss småpojkar att roa oss med. Blickarna man fick när man gick in 5 pojkar in i mataffären och alla köpte en varsin doftspray. Gav upp med boffandet efter ett tag blev inget vidare rus av olika parfymer som jag hittade i badrumsskåpet och fortsatte pilla i ugnen med daxwax burken. Går tillbaka från köket mot mitt rum. Glömt bort tid och rum hade inga bekymmer i världen. Kände mig lite lätt efterbliven. Sedan hör jag hur låskolven öppnas. Från ytterdörren ser man rakt in i mitt rum och våra blickar möts, jag är halvvägs till att sätta mig i datorstolen. Får en funderande blick från pappa och sedan frågan "Vad gör du uppe?"
Mina tankar är att det är kört nu. Kände mig inte direkt rädd eller orolig. Utan jag såg mig mer som inneboende hos pappa än att jag bodde hemma fortfarande. Jag slöddrar fram nåt. Går inte att citera vad jag sade klockan 6 på morgonen denna ljuvliga dag. Pappa stiger in genom dörren och vi har glas från hallen mot köket. Han ser fortfarande förvånad ut. Tittar mot ugnen och reagerar på att den är på går in i köket och tittar genom glasrutan på ugnen och ser en burk med daxwax. Kan tänka mig tankarna som går genom pappas skalle. Förvirringen han känner pappa kommer in i mitt rum och börjar försöka förhöra mig på vad jag ätit. Var nog ärlig och sa vad jag ätit och att det är lungt att jag inte har ätit nåt mer än vad jag säger. Under mitt rus så insåg jag ju hur underbart det var att gå runt i ett piller rus. Så jag hade tagit alla piller från pappas rum och gömt dom i mitt rum. Så pappa tror att jag har ätit allt som jag gömt i mitt rum. Är väldigt chockad han tror att jag har försökt ta livet av mig vilket jag inte har försökt.

Vid det här laget känner jag att natten/morgonen har gjort sitt. Vill bara sova av mig ruset. Och prata om det här när jag vaknat. Min pappa är fortfarande orolig för mitt hälsotillstånd så han ringer min mamma som tar en taxi till oss som sitter och håller vakt på mig tills jag vaknar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback