Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-14, 10:48
Medlem
Quarrels avatar
GP: Revolverman ännu på fri fot
Citat:
Mannen som sköts ned i Gamlestaden på lördagen är en 30-årig man som inte tidigare är känd av polisen.
BO är identifierad. Åldern överenstämmer med ägaren till den tidigare nämnda bilen. Vapnet är tydligen en revolver.
Citera
2011-03-14, 11:36
Medlem
Triggerfreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
GP: Revolverman ännu på fri fot

BO är identifierad. Åldern överenstämmer med ägaren till den tidigare nämnda bilen. Vapnet är tydligen en revolver.

och GM är en riktigt usel skytt tömmer du en hel revolver i någon utan att den dör då borde man byta sitt intresse för skjutvapen mot något mer harmoniskt så som frimärkssamling mm
Citera
2011-03-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gegage
Vad snackar du om? Gamlestaden ä ett fint område med massa svenskar jag bor i närheten och, det finns mer svenskar än blatar där!! så sluta snacka skit och gå nån annanstans och sprid dumma kommenatarer

Håller med, det jag ser i gamlestan är mestadels alkisar.. alltid när jag av någon anledning uppehåller mig en längre stund vid SKF så dyker slöddret upp, systembolaget stavas anledningen. Nu kan alla sluta dilla om gamlestan + områden längre ut är "förstörda" det finns stora variationer i befolkningen i olika områden och till o med gator, vissa gator är förstörda och det ska jag inte hymla med. MEN dom som stör mig mest är ju definitivt gapiga alkisar som utan undantag är svenskar eller finnar och återfinns minst en på varje spårvagn 7:an och 11:an.
Citera
2011-03-14, 19:46
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Då är vi tillbaka vid 38spec modell 36 chief special.
Citera
2011-03-15, 16:37
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxzzz-99
För er som inte känner till området så kan jag säga att det är ett riktigt fattigmans område fullt av invandrare som går och ser allmänt kriminella ut. Ett antal turk-affärer som säljer utländska varor osv. Det finns även en del alkoholister i området men dem syns mest på sommaren. Det är inte allt för långt till andra svartingområden som bergsjön.

Du har ju verkligen ingen aning om vad du snackar om så skrev helst inget mer.
Citera
2011-03-15, 17:18
Medlem
redbullzs avatar
Blev inbjuden till denna idag, samma person?
http://www.facebook.com/#!/pages/Rip...47569235305382
Citera
2011-03-15, 17:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Blev inbjuden till denna idag, samma person?
http://www.facebook.com/#!/pages/Rip...47569235305382
Nej, man skriver inte RIP till en person som överlever. BO i denna tråd överlevde.
Citera
2011-03-15, 21:52
Bannlyst
Så han blev skjuten i närheten av en svartklubb eller blev han skjuten utanför bilen?
Citera
2011-03-15, 23:42
Medlem
dot1qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Bergsjön och Hjällbo tillsammans med Biskop är i en klass för sig, trots gamlestadens förträfflighet så skjuts det ju folk där ändå mitt ibland oskyldiga. Låter ju som ett kanonområde.

Det har säkert skjutits på folk i östermalms krokar med
Citera
2011-03-16, 00:25
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dot1q
Det har säkert skjutits på folk i östermalms krokar med
Du har så rätt så:
http://www.flickr.com/photos/jocke66/3467827486/
Citera
2011-03-26, 16:30
Medlem
vonfnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Gamlestaden är full utav somalier och araber, säkert nån somalie som fått tag på ett vapen och skulle testa skiten.

Kan tillägga att där skjutningen ägde rum är den värsta delen utav gamlestaden, 99% är kulturberikade där och det är bara massa arab affärer och loppisar där.
Loppisar och arabaffärer?
Gamlestan består mest av restauranger, hela gatorna långa och in i mellan husen också.
Citera
2011-03-27, 15:59
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Fortfarande ingen som klurat ut vem och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in