Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-11, 23:54
  #1
Medlem
Hej!

Jag hittade en Iphone 4g 32gb på internet igår och tog kontakt via mejl med någon butik från USA dom
har en Iphone 4g 32gb för 300usd motsvarar ca 1900kr och jag tycker det verkar väldigt billigt dom
verkar helt seriösa men kan jag lita på det här?

de säger att: Unlocked for All GSM Carriers No Contract, No Activation, No Kidding! Simply insert your SIM card and start making calls!

någon som har erfarenhet att köpa iphones från USA?
Citera
2011-03-12, 02:56
  #2
Avstängd
Ozzalbatrozzs avatar
1900kr? Skulle jag inte betalat för en iPhone eller någon annan Apple-produkt

ot, ja det låter suspekt.. Sen har väl inte USA samma band som Sverige, fungerar de ens här?
Citera
2011-03-12, 07:37
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponti2011
Hej!

Jag hittade en Iphone 4g 32gb på internet igår och tog kontakt via mejl med någon butik från USA dom
har en Iphone 4g 32gb för 300usd motsvarar ca 1900kr och jag tycker det verkar väldigt billigt dom
verkar helt seriösa men kan jag lita på det här?

de säger att: Unlocked for All GSM Carriers No Contract, No Activation, No Kidding! Simply insert your SIM card and start making calls!

någon som har erfarenhet att köpa iphones från USA?


Ärligt talat så skulle jag aldrig chansa på att köpa en iPhone från USA på andras obekräftade löften, med risken att det de påstår inte stämmer och du står här hemma med en iPhone som kanske inte alls var helt olåst, och får strul med att få igång den.

Ett tänkvärt talesätt som man bör bära med sig är...

Låter det för bra för att vara sant, så är det oftast inte sant....



Dr Tinnitus
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback