Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-11, 21:53
  #1
Avstängd
Sajjmowns avatar
Har kollat verkligen alla "vanliga" butiker jag hittar, men kan inte finna ramar i denna storlek någonstans.

Köpte ett par posters för ett tag sen som jag vill ha upp på väggen i ett par diskreta smala, svarta ramar.
Dock så verkar jag inte hitta detta någonstans, IKEA hade 70x100 som närmsta storlek och detta känns lite overkill, känner att högst 70x90 skulle funka om man ska ha för stora och även det är gränsfall.

Var kan man hitta passande ramar frågar jag nu er, då min budget är väldigt begränsad för tillfället så kan jag inte gå till överdrift med priset men är övertygad om att ramarna jag söker måste finnas någonstans.
__________________
Senast redigerad av Sajjmown 2011-03-11 kl. 22:37.
Citera
2011-03-12, 07:06
  #2
Medlem
tubularsonetts avatar
Har du kollat på Hornbach? Clasohlson har ju annars ett ganska hyfsat utbud. Finns i alla fall upp till 70x100 av vissa modeller. Svensk tillverkade som är både snygga och av bra kvalitet.
Citera
2011-03-12, 16:02
  #3
Medlem
KaptenAlmas avatar
Gallerix har de flesta storlekarna, dock brukar ramarna ligga runt ~350 kr.
Citera
2011-03-12, 18:37
  #4
Avstängd
Sajjmowns avatar
Äsch, får helt enkelt ta och göra egna ramar. Så avancerade kunskaper behövs ju inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback