Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-03-11, 15:05
Medlem
Lajris avatar
undrar om det går att blanda Diablo XXX och alkohol eller Bloom (pulver) och alkohol, om det är farligt eller något? och då tänkte jag dricka kanske 5-6 öl någon grogg typ!

seriösa svar tack
Citera
2011-03-11, 15:07
Medlem
Roevarns avatar
Jag skulle inte rekommendera det, men det är endast min personliga expertis...
Citera
2011-03-11, 15:55
Bannlyst
Kör på!
Citera
2011-03-11, 17:04
Medlem
Lajris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roevarn
Jag skulle inte rekommendera det, men det är endast min personliga expertis...

berätta vad som hände när du gjorde det?

Citat:
Kör på!

Jo får göra de tagit en bärs nu, ska testa mig en lina Bloom innan jag går ut å går
Citera
2011-03-11, 18:02
Medlem
Lajris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajri
berätta vad som hände när du gjorde det?

Jo får göra de tagit en bärs nu, ska testa mig en lina Bloom innan jag går ut å går

Jaha nu sitter jag här igen! man kan säga såhär! tog mig en lina men vet inte exakt hur mycket det var! det ända jag kände var att jag blev lite piggare i kroppen inget speciellt :S ska ta lite mer senare och testa Diablo också! blir några bärs och tequila sen så
Citera
2011-03-12, 02:30
Medlem
Lajris avatar
blev inge diablo idag!

jag tog 3 öl, 3 tequila sen tog jag en fet lina! va helt underbart blev så jävla speedad ooch pratglad, och hade en sån kön känsla som strömmade i hela kroppen sen drog jag på fest!
sen blev det 3-4 öl till och jag tog först en lina men kände inge speciellt rus så tog mig en till typ 20 min efter och blev först riktigt hypad sen 10 min efter så fick jag typ lite minnes luckor och va riktigt konstig typ 1 timme, gick ut i skogen för jag inte ville umgås med folk sen så kom jag i form igen å började festa! sen blev det hemgång så sitter här både speedad och full!

så nu blir det till att mecka en gås med lite bonzai citrus som jag fick hem idag

kommer med en till rapport imorgon om jag testar diablo!

ber om ursäkt om stavningen e lite kjeff
Citera
2011-03-12, 14:46
Medlem
Kan inte svara på Diablo, men funkar fint att dricka på Exotix. Känns nästan till och med som att jag klarar av mer dricka, samtidigt som man blir full snabbare. Brukar droppa en halva ca 1 timma innan förfest, så är man lagom glad och pratig när man kommer dit.

Väger 90kg och senast drog jag 1 flaska tequila och ett par öl och mådde som en kung! Kan verkligen rekommendera det till fest

Kåt blir man däremot icke.
Citera
2011-03-13, 12:43
Medlem
Lajris avatar
Tänkte förmodligen testa diablo ikväll! lugnt om man röker gås under ruset`=?
Citera
2011-03-13, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lajri
Tänkte förmodligen testa diablo ikväll! lugnt om man röker gås under ruset`=?
Jaja! Det är alltid lugna puckar att röka en gås!
Citera
2011-03-13, 15:53
Medlem
PettaXs avatar
Diablo tycker jag att det enbart funkar om man festar och dricker as mkt alkohol annars händer det ju inget, och det enda som händer är typ som man dricker 3 stora redbull
Citera
2011-03-13, 16:59
Medlem
Lajris avatar
mm
Citera
2011-03-13, 21:29
Medlem
Lajris avatar
nu har vi precis tagit oss ett halvt piller var! kommer med liten rus rapport senare!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in