2011-03-11, 10:19
Medlem
engangpas avatar
Först, inga moralkärringar här tack.

Jag börjar:
Hur säger man tsunami på japanska (vi frånser att det faktiskt är så man säger det)? Storsnabbhögvåg (säges snabbt).
Citera
2011-03-11, 10:49
Medlem
EdwardStenhards avatar
Vad säger japanen när det blir jordbävning?
Citera
2011-03-11, 11:47
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Kommentar om tsunamin kommer drabba kalifornien:

"The ocean will look like a huge toilet bowl full of turds when the tsunami takes all the wetbacks and niggers out to sea"
Citera
2011-03-12, 04:46
Tsunami känns så 2004. (stulen från tråden "osmakliga skämt")
Citera
2011-03-12, 14:56
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Öppna bilden och håll inne f11.

http://www.freezoon.net/jap/bilder/japan.gif

Någon borde ringa till japan och fråga "Hows it shaking?", i Fukushima är dom iallafall på strålande humör.
Citera
2011-03-12, 17:16
Bannlyst
Polaren drog en rätt skön statusuppdatering innan vi drog på fest igår:

"Taggar så hårt att lägenheten gungar lika mycket som Tokyo!"

Var några torrisar som påstod att sådant inte är kul och ditta med dattan. Personligen fick jag mig ett litet skratt (antar att jag har torr humor om inget annat!)
Citera
2011-03-12, 19:20
Medlem
-Knock Knock!
-Who's There?
-Sue.
-Sue who?
-SUE NAMIIII!
Citera
2011-03-13, 11:50
Medlem
Damacys avatar
Det här tyckte jag var rätt kul:

http://img577.imageshack.us/img577/4...0010112982.jpg
Citera
2011-03-13, 15:44
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Förmedlar ett gäng skämt från internets rövhål:

"My Japanese girlfriend just broke up with me. But it's ok, there's plenty more in the sea."

Japanska bönder klagar på fattigdom de kommande månaderna, vilket är skitsnack, jag såg en gård med 2 båtar och 20 bilar.

Japanese people are funny without doing anything. They aren't even drying.

The Australian gold coast surf competition has just been won in controversial circumstances by a little Japanese man on a wardrobe.

I heard Toyota has issued a recall on many of their latest models. It seems a good number of them have been experiencing issues with the engine flooding and ineffective parking brakes.

You know, there seems to be a lot of jokes about Japan going around at the moment.

Must be something in the water.

Now I know the Japanse are notorious for their crazy gameshows, but their version of Total Wipeout just takes the piss.

I've heard that Japanese scientist's have made some groundbreaking innovation in their irrigation technology.

I hear Japanese people don't need to shower, they just wash up on the beach

I tried to get a job in Japan but the market is already flooded with people.

I fucked a girl in japan. She screamed "I feel the earth move and I'm getting wet."

I guess the japanese people are gonna have to... wave their lifestyle goodbye.

I opened a cafe in Japan recently. Business started off dead, but people slowly came drifting in. Unfortunately, it wasn't enough to keep us afloat, so we went under.

I just rung my Japanese friend to make sure he was okay after the Tsunami and all he did was go on about his social life.

Just kept going on and on about a huge rave.

För övrigt börjar det här bli ganska urvattnat.
Senast redigerad av Asensgammaldags 2011-03-13 kl. 16:22.
Citera
2011-03-13, 16:48
Medlem
namnskylts avatar
Tråkigt att tsunamin avbröt den årliga tävlingen i simhopp för sumobrottare. Tsunamin lär även ha stört de pågående höjdhoppstävlingen.

Klassrum i Fukushima: "Om Li har tre äpplen i ena handen, två i andra handen och fyra i tredje handen, hur många äpplen har Li då?"

Har du hör de skakande nyheterna från Japan, slog verkligen ner som en bomb i Hiroshima. Nyheterna har verkligen sköljt som en våg över världen. Men framtiden ser ju ganska strålande ut ändå, japaner är ju inget folk som står och trampar vatten precis, de vågar ju det mesta.

A-ekonomi: Tokyo börsen skakades svårt i dag och yenen sjönk till nytt havsbottenrekord.

Dags att passa på och köpa bostad i Japan, en villa med havsutsikt kan man få till ett vrakpris.

(göteborgsskämt )
Citera
2011-03-13, 17:12
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Supplies rave.
Citera
2011-03-13, 19:52
Medlem
pumbbas avatar
nu lär det bli förbjudet att göra vågen på hockey matcher när de är några japaner där, jävla glädjedödare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in