Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-11, 04:01
Medlem
bennes avatar
Halloj, jag ska sticka till USA, närmare bestämt Colorado om några timmar och tänkte kolla om det går att köpa några roliga piller på apoteken? Eller är det sämre utbud än i Sverige utan recept?

Tack och hej
Citera
2011-03-11, 04:49
Medlem
Kravs recept pa allt som skulle kunna klassas som "roligt", sa lange du inte hade tankt att knapra dig hog pa vanliga huvudverkstabletter. I Mexico ser dock situationen helt annorlunda ut
Citera
2011-03-11, 04:54
Medlem
bennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricAnderson
Kravs recept pa allt som skulle kunna klassas som "roligt", sa lange du inte hade tankt att knapra dig hog pa vanliga huvudverkstabletter. I Mexico ser dock situationen helt annorlunda ut

Okej tack för svaret!
Litar på dig då, får hålla mig tills jag kommer tillbaks till Sverige. Mexiko känns det inte så värt att åka till för några roliga piller när jag ska vara i USA i endast tio dagar hehe
Citera
2011-03-11, 14:58
Medlem
Psykotons avatar
Dextrometorfan (DXM) är vanligtvis receptfritt som Robitussin eller generika, om man gillar det, pseudoefedrin finns som Sudafed, men är svårare att köpa eftersom PE används för att koka metamfetamin.

Sen kan du köpa sederande antihistaminer receptfritt mot allergi, åksjuka eller som milt sömnmedel, typ Dramamine. (effektivaste anitihistaminen vid sömnbesvär är enl. mig doxylamin, du får googla varumärket..)

Och som sagt, Mexiko, Costa Rica osv. är en helt annan sak..

....men ägna dig åt att uppleva det stora landet i väst utan att springa på apotek, (det gör man när man backpackar i Asien )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in